seeyaaa

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Nina Larsson - 16 januari 2013 10:19

Svin kallt ute och har sovit dåligt i natt IGEN .. vaknat med denna huvudvärk kl 8 .. hade svårt att somna om efter att sambon for o jobba, gick ut med min lilla vän som även han tyckte var svin kallt.. vägrade sen att gå så fick bära han hem. Har bytt pass idag, skulle ha jobbat 7-12 men tog en kort kväll istället pga just hunden då jimmy oxå går förmiddag så slipper han va själv så länge samt bättre att jag idag får börja 16 då jag inte känner mig i så bra form.


Tror ja börjar va sjuk, de känns i kroppen som en influensa.. Hoppas kvällen blir lugn! Sen blir de en delad tur imorgon.. Får hoppas på att krafterna finns! Men annars biter jag ihop, som i somras då ja åkte med 39 graders feber till jobbet o hemsk halsfluss.. fick däremot bara vända hem o sen in på akuten med svärmor då jag knappt kunde andas för att de var så igen täppt.. är man tjurig så är man ! :D 


Har bråkat med dammsugaren o har nu inga mer påsar o jag ser bara hur damm råttorna flyger här hemma.. nåja är inget att göra ngt åt ! Blir bara en lugn dag tills man börjar o kurera sig, ut med hunden.. inge mera ! ev ta en varm dusch .. 



Ha en bra dag alla glada o pigga   



Ovido - Quiz & Flashcards