seeyaaa

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Nina Larsson - 17 april 2013 22:37

Alltså har fått denna Justin bieber låten i skallen.. Tycker inte annars hans musik är bra.. Men just denna akustisk är mkt fin ! Nåja nog om de.. Vad har jag gjort idag ? Vaknade halv nio,ut med hunden i detta rusk väder,fixade mig o sen åkte jag o Pernilla till Kalix en sväng, hann ta en fika mm ..

Sen hem o vilade ett tag innan de blev tillbaka o jobba 16-21 .. Kvällen gick med rasande fart så var klockan 21.. Men varit en fin kväll som vanligt! Däremot svin trött o värk i ryggen.. Tagit pronaxen .. Så hoppas de släpper sig o så duschat efter jobbet o smörjt med denna illa luktande kortisonet..

Jobbar 7-16 imorgon o sen efter de tar ja helg.. Ska på fredag o klippa mig o fixa mitt numera "nya frisyr " :) sen ev blir de en sväng oxå till Hpda med sambon o ta igen missad tid efter denna vecka då vi högst sammanlagt sett varandra 1 timme .. Så är de när man jobbar om varandra eller samtidigt, jag sover när han kommer hem o han när jag åker .. Osv !

Är ledig 2 helger nu på raken.. Otroligt skönt ! Går inte att beskriva.. Helgerna är som heliga men ack så tar dom slut för fort..

Annars är de si o så med mig.. Men jag tar som sagt varje dag som den kommer o försöker göra mitt bästa.. Men nu måste jag försöka lägga mig ifrån denna iPad o sova !

God natt alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards