seeyaaa

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Nina Larsson - 15 april 2013 20:29

Då var snart denna lediga måndag förbi.. Jobb helgen var annars mkt fin.. Men trött som bara den har jag varit idag.. Fick mig iaf sovmorgon till kl tio.. Men själva morgonen startade dåligt.. Var så arg så de kokade ur öronen..Men lugnade ner sig ganska snabbt efter lite frisk luft o filtrerande ..

Sen fixade jag mig och tog med mig Dante till Kalix.. Hittade inget på chili, men däremot en dress att ha på sig vid promenader.. En vind byxa o jacka ! Glömde även att kika in på Fritz Olssons.. Så de blev sen en sväng nr 2 med mamma.. Där jag hittade mig en vattentålig klocka på halva priset.. Har kostat 1195 kr o fick ett presentkort av mina föräldrar på 600 kr.. Så de var ju bra ! Vad tycker ni ?

Sen hade ja tänt gå kring byn.. Men då började de o regna.. Nja så tog en kort promenad till Pernilla o fick mig kaffe.. Nu är jag hemma o tappa all energi totalt.. Hade tänkt dammsuga o tvätta.. Men de får bli imorgon innan jobbet !

Sen en annan sak, blev påmind idag då jag satt o prata med Pernilla .. Hur jävla tungt jag har de varje dag mer eller mindre o har som förträngt de för att orka med dagarna.. Idag är iaf ingen bra dag.. Sen irriterande att jag försöker att bli lite mindre o tränar för att bli starkare o känner mig som en padda ! Inget händer känns de som o bara att pusha mig själv till Max att ta en vända kring byn, åka o träna på gymet är förbannat jobbigt då varje del i kroppen smärtar o dunkar på.. Jag blir galen snart o leva tyst i detta elände .. De är fruktansvärt tungt.. Men jag försöker vara stark o positiv så mkt jag kan .. Men vissa dagar är bara för mkt.. Såna här dagar skulle man kunna ge upp !

Nåja nu fick jag ut lite frustration i kroppen o tankarna.. Men va tycker ni om klockan ? Fin va :) tack världens bästa mamma o pappa, vet ej va jag skulle göra utan er <3

Nu ska jag vila o se ngn serie eller film... Slappna av lite ! Behövs .. Men har iaf en skön arbets vecka .. Imorgon 16-21 onsdag samma tid o torsdag 7-16 ! Orkar inte jobba nå extra .. De får räcka så här !

Nåja ha en fin kväll alla glada ! Och var snälla mot varandra !

Ovido - Quiz & Flashcards