seeyaaa

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Nina Larsson - 3 april 2013 20:03

Lite pyssel hos mamma.. Kommer ni ihåg att vi har fått ett häfte hem från konst museet som heter "sylten som försvann " där de var en berättelse o bilder.. Har tyckt så länge att dessa bilder varit så fina o sagt för ett tag sen till min mamma att de vore fint att rama in dom.. De har min mamma gjort ikväll så ska se hur de passar hemma .. Men va tycker ni ? Jag blev.då nöjd.. :-P

Av Nina Larsson - 3 april 2013 17:43

Don't blame it on the moonlight ..tralala :-D jaha gott folk ? Vad har denna dag skänkt ? För de första.. Jo jag är trött som ett gny o skulle egentligen bara vilja sova, men pga av allt elände som finns i en så får de vänta då jag vill göra de ja mår bra av !

Dagen startade faktiskt med en sovmorgon, promenad med vännen,sen hem och duscha mm .. Sen for jag o min lilla vän o gratulerade Viktoria i efterskott där de blev o jyrar på,dricka kaffe och äta kladdkaka.. Mums !

Begav mig sen hem o slog igång tvättmaskinen,packa tränings kläderna.. Hämtade upp pappa som skulle följa med,for o tränade medans pappa gjorde nå ärenden.. Sen blev de att stor handla hem mat så man har ngt att äta :-D

Däremot gick de segt idag att träna o kanske inte de bästa då de gör ont i armen.. Men jag är ibland efterklok :-P

Nu blir de en vila på soffan efter min middag ensam som blev sallad ! Då pojkvännen ligger o är sjuk samt ej får i sig nå mat :-S älskade du ! Men garderat upp med proviva o Cola ! :-)

Annars blir de en lugn kväll, slagit igång en till tvättmaskin o disk :-)

Tycker de känns även kul när man märker hur tunn man blivit bara av att träna.. ;-) slänger upp en morgon bild från igår.. Ha en trevlig kväll !

Ovido - Quiz & Flashcards