seeyaaa

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Nina Larsson - 6 april 2013 13:09

Vaknade imorse kl 8 att sambon kom till sovrummet då han hade somnat under natten på soffan.. Sen fick ja ett fint morgon sms av Viktoria på mig o Dante ! Låg o drog mig en stund innan de blev att göra morgon..

Så härligt nu ute när man ser allt smälta,solen lyser på en o man känner sig väldigt lycklig i själen då de är ljust !

Blev en kort morgonpromenad samt ett stopp hos både svärmor o mina föräldrar på kaffe o frukost ;-) sen hem en stund där jag o Dante efter ett tag tog en härlig lång promenad kring byn som ändå är ngr kilometrar ! :-)


Ska vila en stund nu och sen göra mig färdig inför kvällen som kommer bjuda på en massa roligheter ! Underbart att för en gångs skull göra ngt roligt o framförallt få klä upp sig.. De bästa som finns när man ser sig själv gå från den grå o vardagliga tjejen till mer den man egentligen är ! För skillnad blir.de. Men skulle då aldrig orka fixa mig så varje dag !

Bjuder på bilden.. Dock gjort om den lite i mer gammeldags format ! <3 ha en fin lördag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards