seeyaaa

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Nina Larsson - 12 april 2013 21:54

Har jobbat en kort kväll, var roligt att komma tillbaka med nya krafter ! Älskar mitt jobb o alla runt omkring mig där ! :) men den gick fort .. Ligger nu i sovrummet med min sambos nya leksak haha den nyaste iPad eller va den nu heter :D som en enda jätte telefon.. Kul att jag fick låna den då han har min dator :)

Ska strax sova så man orkar med morgon dagen.. Går en 7-16 pass ! Har inte så mkt på hjärtat just nu.. Bara trött ! Testade ta en bild med denna .. Nåja god natt alla <3

Av Nina Larsson - 12 april 2013 11:13

Sitter hemma nu på soffan och hör när diskmaskinen går för fullt.. Som sagt hade en suverän födelsedag igår, men idag känns de.. sen lite ont i magen av allt fika :D Men sånt får man ta.. vaknat kl halv nio idag även om jag hade tänkt ta en längre sovmorgon.. låg o drog mig ett tag i sängen.. så skönt ! Sen en promenad till mammas jobb o tog mig en kaffe o så fick dante busa ordentligt då mamma hittade en boll ! Sen gick vi hem o slappar på soffan nu ett tag.. 


Ska strax duscha innan viktoria kommer över på en fika, sen blir de ladda inför jobb helgen som börjar kl 16 idag ! :) Saknar mina goa arbetskollegor ! ..


Har försökt att ladda upp en text som jag skrivit på wordpad som ja tänkte dela med mig.. men de går inte så de får vara ! :D 


Annars har jag inte så mkt på hjärtat just nu, förutom ett stort tack igen !   



Av Nina Larsson - 12 april 2013 00:54

Nu ligger ja nerbäddad efter en lång dag.med.mkt.folk,mkt kaffe o.fika ! Varit en otroligt fin födelsedag o är jätte glad för allt.. För glad så man blir sentimental ! Så tack alla som kommit o för alla som skrivit grattis o ringt,skickat sms.. :-)

De jag har fått är :
Örhängen o halsband av svärmor o Ulf :-)
Blommor,smörgåstårta,600 kr på Fritz Olssons av mina föräldrar
500 kr på önska av Gunnar,ulla,Johnny o Ulrika
500 kr på chili av min sambo
Mitt favorit vin av Pernilla o Jocke o ett personligt o eget födelsedags kort av dom
200 kr, samt ett sett med fyra uppläggs skål där man kan göra tex bryle i o gasoltändare av min sambos mormor o.morfar Vet ej annars hur jag ska beskriva ! :-)

Tusen o åter tusen tack allihopa.. Ni gjorde verkligen min dag o för alla presenter ! Betyder guld o.mera
Därtill :-)

Nu ska jag sova efter ngt vin glas som avslut på denna dag tillsammans med Pernilla :-) imorgon är de en ny, sova lite längre, sen kommer Viktoria.. Sen blir de kvälls jobb o hela helgen !

Kastar in två bilder.. God natt <3. Och en sista sak.. Alla tyckte om.fikat ! En lättnad :-D

Ovido - Quiz & Flashcards