seeyaaa

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Nina Larsson - 5 april 2013 11:39

Vet att jag skriver ofta om min lilla vän alltså hunden Dante ! Men är de ngt jag värderar högt så är de denna lilla varelse.. Så fin o snäll o alltid vid min sida ! Aldrig älskat ett djur så mkt som han, en speciell vän .. För livet ! Sen är de oxå min första hund.. Ligger o har rast på jobbet o började tänka på han o alltid får han mig att le o skratta.. Som tex imorse..
För de första så är han grymt morgon trött o ligger alltid på rygg eller sida när han sover.. Men idag var de extra sött o roligt.. Såg att jag hade hamnat längre ner i sängen med en kudde o Jimmy invirad i sitt täcke mot mitt håll.. Vars på jag undrar var Dante är :-D han låg under två kuddar med två tassar i luften o snarkade :-P

Klev upp o gjorde mig i ordning samt åt lite frukost.. Men ingen Dante kom.. Gick till sovrummet där han då hade kurat ihop sig under mitt täcke så de enda som syntes var ett huvud o vägrade kliva upp o ta en morgon promenad..

Där jag sen får väcka Jimmy o säga att han vill inte gå ut.. Då först klev han upp, en snabb o kort promenad så han gjorde sina behov.. Vände om snabbt o bums i sängen för att fortsätta sova :-D

Han är bara så goo o många skratt ger han mig ! Tack för att du gör matte lycklig <3

Nu är rasten snart slut !

Av Nina Larsson - 5 april 2013 11:38

Vet att jag skriver ofta om min lilla vän alltså hunden Dante ! Men är de ngt jag värderar högt så är de denna lilla varelse.. Så fin o snäll o alltid vid min sida ! Aldrig älskat ett djur så mkt som han, en speciell vän .. För livet ! Sen är de oxå min första hund.. Ligger o har rast på jobbet o började tänka på han o alltid får han mig att le o skratta.. Som tex imorse..
För de första så är han grymt morgon trött o ligger alltid på rygg eller sida när han sover.. Men idag var de extra sött o roligt.. Såg att jag hade hamnat längre ner i sängen med en kudde o Jimmy invirad i sitt täcke mot mitt håll.. Vars på jag undrar var Dante är :-D han låg under två kuddar med två tassar i luften o snarkade :-P

Klev upp o gjorde mig i ordning samt åt lite frukost.. Men ingen Dante kom.. Gick till sovrummet där han då hade kurat ihop sig under mitt täcke så de enda som syntes var ett huvud o vägrade kliva upp o ta en morgon promenad..

Där jag sen får väcka Jimmy o säga att han vill inte gå ut.. Då först klev han upp, en snabb o kort promenad så han gjorde sina behov.. Vände om snabbt o bums i sängen för att fortsätta sova :-D

Han är bara så goo o många skratt ger han mig ! Tack för att du gör matte lycklig <3

Nu är rasten snart slut !

Ovido - Quiz & Flashcards