seeyaaa

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Nina Larsson - 8 april 2013 22:49

De känns som att jag kokar inombords eller som att ngn kan steka ett ägg på mig.. Trött o slut i skallen o inget har man gjort.. Legat o läst lite på andras bloggar om SLE .. De kan ge feber titt som tätt eller sjukdoms känsla ! Har alltid haft dåligt immunförsvar o bli sjuk.. Men tycker att på sista tiden har jag haft de ganska mkt.. Ngt i kroppen som gör att antikropparna angriper.. Har haft nu ett par veckor där ja känt mig pigg o glad och inte lika trött.. Är kanske på väg in i en dålig period igen ?
Och detta med att vara sjuk inuti är jobbigt då många ej ser de eller förstår hur dåligt man mår inombords.. Imorgon ska stygnen från biopsin tas bort, men får nog ha de ngr dagar längre.. Om ca 4 veckor får ja svar på vad dom hittade o den 3 maj ska ja till folktandvården för saliv prov.. Tar ca 1 timme o kostar över 500 kr.. Kommer snart va bankrutt över att springa hit o dit mm.. Men så länge jag får den.rätta hjälpen är jag glad.. Orkar inte snart med alla frågor i skallen..

Annars är de en hel annat som snurrar på i skallen.. O när jag stannar upp o blir hemma ensam liggandes så börjar hjärnan gå på högvarv.. Alltid o blir så frustrerad just då.. Är inte som alla andra, men tur är väl oxå de .. Att de bara finns en som mig.. :-D

Ska försöka slappna av o sova om de nu går då sambon snarkar för fullt..


Håll tummarna o önska att jag är bättre imorgon.. <3 god natt

Av Nina Larsson - 8 april 2013 14:19

Nu ligger man hemma o tankar som snurrar på.. När andra är sjuka så vilar dom upp sig.. Min hjärna börjar bara mata med en massa måsten.. För de första,hatar att vara sjuk o hemma från jobb, 2 är att jag klarar inte av att bara ligga o just nu klarar ja inte ens att gå på toa för de snurrar bara..

3 är att jag har en massa saker här hemma som skulle behövas göra så som tvätta,städa,byta sängkläder mm laga middag o ta ut min hund ..

4 är att börja kolla o handla de som behövs för att hinna baka inför torsdag.pga att ja.då fyller år.. Sen så jobbar ja hela helgen

5 är att imorgon ska stygnen tas bort.. Kommer ju inte gå !! :-S

De kom inte lägligt o smärta i hela kroppen o yrsel.. Näe ska försöka blunda igen.. Läst ngr sidor i.min bok.

Tjingeling !

Ovido - Quiz & Flashcards