seeyaaa

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Nina Larsson - 9 april 2013 21:01

Finns de nå bättre än att lägga sig nyduschad i rena sängkläder.. Säger bara I got a feeling.. Wiiihoo :-D

.nu hoppas jag att dagens vädring o av allt som varit i sängen har dragit med sig allt som heter kräksjuka o influensa en gång för alla o att jag slipper febern i natt.. Tagit panodil nu inför kvällen o hoppas på att jag mår ännu bättre imorgon ! :-)

Har smörjt hela mig med propyderm o kortison så luktar som ett sjukhus .. Men de hjälper min hud o utslagen o att de inte kliar på armarna.. ! Sen kanske man blir fin på.armarna o inte ogillar dom lika mkt.. Ska däremot bli intressant o se om jag denna sommar får sol utslag ! Hmm.. Jag som älskar solen !

Kvällen har varit lugn,vid åtta kom olivia o Alva förbi o ville ta med sig Dante på en promenad.. Är aldrig fel o han tycker om dom ! Så fina tjejer o speciellt idag var de guldvärt <3

Ska se en serie nu med sambon,läsa min bok.. Sen sova o försöka imorgon hitta nå recept o ev baka :-D

God natt !

Av Nina Larsson - 9 april 2013 18:31

Har haft en feber topp under natt, drömt konstiga drömmar o sovit oroligt.. Vaknade av att.min far kom kring åtta o tog ut Dante .. Sen har jag klivit upp o vaknade av att jag hade bara huvudvärk men ingen feber.. Men matt i kroppen ! Vädrat hela lgh så de har varit riktigt kallt o få bort allt.. Riktigt skönt .. För nu har lägenheten sanerats.. O jyrat på en sväng med grannen ! Har heller inte haft ngn mat lust så känner mig ganska snärt om magen..

Har bara att de svider i ögonen o lock i örat och en enorm trötthet ! Hade tidigare under dagen en rejäl huvudvärk som dock nu har försvunnit.. Men har ngr dagar kvar av att bara vila sig.. Jobbar sen hela helgen ! Sen fått bort stygnen med hjälp av mig själv o svärmor.. Ena såret öppnades igen.. Inte nå snyggt men de är pga att de lagt stygnet för hårt o fel ! Nåja ett ärr skadar inte.. Varje ärr har en historia :-D

Blir bara vila o ta de lugnt.. Imorgon ska jag försöka få mig riktigt med frisk luft om orken finns.. Kan inte be pappa komma varje dag o ta ut min hund ! Känner mig i mkt bättre form sen helgen o igår bara.. Men är en tjur skalle o har inge tålamod att ligga inne en vecka.. Ska ju oxå hinna ev baka ngt innan torsdag då lilla ja blir 24 år ! :-)

Nåja så är de o så blir de o blev.. Ha en fin kväll alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards