seeyaaa

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Nina Larsson - 10 april 2013 21:34

Kan säga så här.. Jag beundrar er alla som älskar att baka.. O en gång tyckte ja oxå om de.. Men inte nå mer.. Fy fan kommer då aldrig bli ngn "Leila bakar " :-D sen självkritisk till allt man gör.. Helt slut körd av allt vispande mm ! Men ja hoppas de blev bra..

Har gjort chokladbollar,muffins som imorgon ska garneras med grädde,citronmeliss o hallon ,sen gjort den jobbigaste tårtan i mitt liv som heter Pinocchio tårta eller rättare sagt marängtårta där de är i mellan grädde,hallon,jordgubbar o citronmeliss där oxå ! .. Phuu o suck..

Då var de gjort, sen blir de bulla som jag faktiskt fått o så nå ballerina kakor,kaffe o läsk ! Skönt att de bara är en gång i året.. Drrraaaaa nu va trött jag är :-D

Bjuder på själva resultatet.. Men ej färdigt ännu ! Tack o hej för mig.. Ska slänga mig snart i säng ! <3

Av Nina Larsson - 10 april 2013 13:29

Blev lite hängig så tagit en vila en stund,läst klart boken.. Ska på en stund o handla.. Sen börja med middagen som blir indisk kyckling med ris,sallad o ev chutney !

Av Nina Larsson - 10 april 2013 09:58

Vaknade med att formen idag på en är mkt mkt bättre.. Skönt de, fick mig en promenad med min lilla vän samt avmaskat han nu på morgonen då de har börjat tina fram en massa äckliga saker ! Idag ska jag försöka städa toaletten och byta i katt lådan och så handla lite ingredienser för att sen senare börja baka något inför imorgon ! :) 


Somnade igår halv två, kunde inte sova.. en massa tankar o så tänkte jag dela med mig nästan en hel novell kändes de som här på bloggeen, men som vanligt skriver jag allt o så raderar jag de på samma gång ;D Jyr som man är men skönt att skriva av sig ändå.. Sen så kunde ja inte slita mig från boken :) Snart läst ut den så måste fara till annelies mamma o höra om hon har läst klart den andra.. haha spännande ;D


Har även friskanmält mig till jobbet så dom vet att ja kommer i helgen, saknar alla där !   


Tänkte kasta upp två bilder som jag hittade på datorn, en bild från veckan innan jag klippte av mig håret o sen den andra med mitt nya korta.. ganska stor skillnad ändå tycker ja ! Men konstgt nog så trivs jag i detta korta.. trodde aldrig de och sen så växer mitt hår så himla fort att de är skrämmande :D Inte världens finaste bilder men haha..


Sen en annan sak, jag vet inte huuuur många som säger att jag ej är mig lik på bilder.. vette tusan ! Kanske är finare på bild då än i verkliga livet ? Jag antar att de är så här jag ser ut eller ? GÖr ju inget med bilderna förutom att antingen göra dom ljusa eller svartvitt .. men retuschera gör ja då inte ! Den där frågan har jag tänkt ibland mkt på ? Vad menas med de egentligen ? Ngn som kan förklara.. är jag verkligen så olik mig ? 


Nåja ha en bra dag alla.. 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards