seeyaaa

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Nina Larsson - 2 april 2013 20:01

Jisses Amalia vad de var skönt att komma hem o lägga sig efter denna långa dag.. Men däremot har de varit en helt perfekt dag, varit så roligt med kusin ! Mkt prat,shopping,fika o lunch.. Önskar vi kunde bo närmre varandra ! Man kan tro att vi är som syskon.. Möta.ngn så lik en själv ! Roligt men lite kusligt.. <3

Kan säga att de ej var.ngt trevligt.ingrepp på hudmottagningen.. Fy fan va ont de gjorde med bedövning o när dom skulle ge,men sen kände ja inget vid själva ingreppet när de skulle karva ut 2 hud bitar.. Blev att de la dit stygn för att de ej ska bli fula ärr så nu dunkar de på som själve fan !

Fick även utskrivet kortison och propyderm salva på utslagen och om 4 veckor får man svar.. Så få se vad som då sker !

Shoppingen blev ett par skinn imitation byxor , ngr tröjor samt underkläder.. Bilderna nedan gör ej ngn rättvisa .. Den ena är jätte blå mm ! Blev inte allt så mkt.. Men är nöjd !

Ha en fin kväll alla <3 imorgon är jag oxå ledig.. Häääääärligt!

Och till dig som skrev en anonym kommentar så kan jag skriva vad boken handlar om på nästa inlägg och tack för att du tycker om min blogg :-)


Av Nina Larsson - 2 april 2013 06:50

De tog i emot att kliva upp kl halv sex för att börja eller rättare sagt hinna med de man ska på morgonen då jag ska åka buss till Luleå för ett besök på Sunderby sjukhus för att ta ett hud prov.. Blev måttligt chockad förra veckan att de gick så snabbt nu att få en till remiss dit.. Men de känns bra iaf :-)

Ska bli skönt o åka buss.. Längesen nu men dock tar de sån tid.. Men har tagit med mig en bok som jag fått låna av fina Annelie "50 nyanser av honom :-) riktigt bra o man får skratta o kan ej slita sig.. Så de passar utmärkt! Sen blir de shopping på stan med en av mina underbara kusiner.. Synd att man ej kan ha alla samtidigt ! Sån kort tid man stannar.. Men nästa gång ska jag dra ihop alla :-)

Nåja nu ska jag snart fara.. Så ha en bra dag alla glada <3 .. Sen en sista sak, har börjat träna o.motionera De syns o känns på kroppen.. Happy Girl !

Haha och jag har försökt fixa håret idag :-D

Ovido - Quiz & Flashcards