seeyaaa

Alla inlägg under februari 2013

Av Nina Larsson - 21 februari 2013 10:18

Nu är de nog.. Jag har såna smärtor från ryggen o neråt att jag bara grrinar.. Jag kan inte vänta till på tisdag med detta, snart en vecka med detta o de gör bara ondare o ondare..

Svårt att beskriva, men värken går från mitten av ryggraden,strålar ner mot baksidan på låren.. De hugger,sticker o är alldeles varmt.. De gör så jävla ont att de får mig att få huvudvärk..

Sen gör de ont när jag ligger,ska sätta mig.. Känner mig även stel hela jag !

För in på akuten tar dom mig inte.. Nu måste jag få hjälp.. Sen ska ja jobba fredag o lördag.. Men de kommer jag ej kunna.. De kommer aldrig att gå..varför är de alltid ngt o varför ska man aldrig få kunna känna sig fri från allt..

Jag orkar seriöst inte med detta nå mer.. De börjar tära på mina krafter .. Jag är helt slutkörd.. Var inte så här jag trodde en 23 åring skulle må.

Over and out

Av Nina Larsson - 20 februari 2013 20:48

Idag kom min kära vän Sara och hennes son Eddie hit, haft de så roligt o mysigt plus att de stannade ett bra tag ! Helt underbart o gjorde att jag glömde bort hur ont jag har.. vi umgås inte lika ofta nå mera, men när vi väl gör de så känns de bara som i förrgår ! De är vänskap   Sen så härligt att se deras barn bli såna härliga personligheter .. fina eddie som även döpte om dante till jonny haha.. gull unge ! Fick mig en puss o kram när han for ! 


Ligger nu i sängen o drar ut mig, gått från mina föräldrar hem.. jobbigt var de.. helt slut körd ! Ledig imorgon med, ska inte göra ngt alls.. även om jag vill så mkt, ta långa promenade,träna.. men de finns ingen ork till de eller för den delen att de smärtar i hela kroppen, känner mig som en stor klump som snart rasar ihop.. 


Just nu är jag väldigt ledsen inombords och önskar sambon kunde vara hemma med mig o hålla om mig.. 


God natt alla !!




Av Nina Larsson - 20 februari 2013 13:28

Så j*vla ont överallt o då menar jag de på riktigt, men försöker att de ej ska ta ner mig säng liggandes.. varje steg gör ont,hur jag sitter o går, skallen dunkar o känner mig helt borta.. Ringt o fått en tid,  verkade tydligen ej vara så bråttom med mig även om man nästan ber om att dom får ta in mig o kolla, var är även min remiss till sunderbyn och fått en ny läkare IGEN !!!?? 


Jag blir snart knäpp av detta, vad har jag, ska ja äta medicin, ska ja behöva ha så här ont, ska jag aldrig bli frisk? Ska ja alltid behöva sitta o förklara mig för varje läkare,arbetskollegor,familj,sambo,vänner !!! Jag orkar snart inte,skiter fullständigt i allt snart.. dåligt humör,minnet far,stressad o ledsen var o varannan dag.. 


Igår pinade jag mig igenom en lång arbetsdag, skakade som ett asplöv.. hade gråten i halsen för att de gjorde så fruktansvärt ont ! Nåja känner mig halvt nere idag, men tur Sara och hennes lilla grabb kommer hit o håller mig sällskap .. Sen fått kramas o hålla om min kära sambo som i princip vaknar,åker o jobbar o är hemma sent då man sover, jobbar om varandra hela tiden..


Men nästa helg då åker vi ner till stockholm,sen silja line båten till helsing fors.. Ska bli såå himla kul o jag längtar, få komma härifrån ! :) Älskar dig min fina Jimmy !


 

Av Nina Larsson - 18 februari 2013 21:11

Helt slut i kropp o knopp.. så jag o min vän säger nu god natt .. ny arbetsdag imorgon .


 

Av Nina Larsson - 14 februari 2013 20:06

Av Nina Larsson - 14 februari 2013 20:05

Av Nina Larsson - 13 februari 2013 21:42

Lite små löjligt att jag o Jimmy blev tillsammans för två år sen på alla hjärtans dag eller rättare sagt kom ut med de officiellt .. Tänk 2 år har redan gått ? De går så fort att man hinner inte blinka.. 2 år med många medgångar o även motgångar.. Men lyckliga är vi.. Visserligen känns de som att vi varit tillsammans längre ;-)

Sen är även alla hjärtans dag en speciell dag som jag skänker mina tankar till min mormor o morfar.. Saknar er så ! <3

Nåja annars har dagen varit seg o lång.. Vaknat tidigt,varit ut på en promenad,Madde kom o klippte mina toppar o sen jobbat..kände mig ganska stressad inombords där ett tag.. Men annars varit en fin dag ! Är bara så jäkla trött o saknat hemmet,sambon o min hund..

Ska strax sova så man orkar med ett 7-16 pass imorgon.. Sen blir ja ledig fredag,lör o söndag.. Sååå efterlängtad!!

God natt alla vänner !

Av Nina Larsson - 12 februari 2013 17:30

Idag har jag vaknat på fel sida, sovit dåligt o värk i rygg o ont i magen.. eller som i sidan av magen ! Märktes nog imorse.. inte ofta jag visar de på jobbet.. men annars har de gått bra o varit en lugn o fin dag ! Men de är väl så att man kan inte alltid gå med ett leende.. sen var jag ju o träna igår, kan även vara en orsak.. träning är bra men oftast blir de smärta efter träningen för mig.. så synd för jag mår så bra av de precis efteråt ! Men dagen har gått mkt fort tycker ja.. Jobbar imorgon en lång kväll o hoppas jag mår bättre.. Går i skov denna smärtan ! :(


Ligger på sängen just nu o vilar på maten som blev hemma gjord pizza.. ska strax ta mig en promenad till föräldrarna o slänga mig på deras soffa, är så förbaskkat trött.. längtar tills de blir juni för då tar jag "semester " ca 1 månad.. få vila upp sig, må gott och bara vara.. ska bli så underbart !!!


Nåja ni får ha en fin kväll alla, för min del blir de inte många knop.. gå till päronen, sen hem,duscha o sova.. vad jag orkar.. ! 


Tjingeling   


 

Ovido - Quiz & Flashcards