seeyaaa

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Nina Larsson - 25 februari 2013 22:39

Hittade en massa gamla "ego bilder " från förr på min gamla blogg.. har man förändrats ? :D Roligt o kolla ..


Denna bild är jag 16 år gammal på och var riktigt mager !

 


Denna bild är jag 17-18 år och bestämde mig för att bli riktigt mörk !! 

 


Dom här två är jag kring 18-19 år när jag bodde i Borås !

   


Denna bild är från 2010

 


2011

 


Och detta är nu från 2013.. :D

 



Näee nu måste jag sova, ska upp tidigt för ett läkar besök .. God natt !   








Av Nina Larsson - 25 februari 2013 10:39

Jaha vad gör ni alla en dag som denna, måndag igen och redan vecka 9 ! Snart är februari månad över.. har gått riktigt fort måste jag säga.. hinner knappt blinka ! Formen idag på mig är sisådär.. håller seriöst på att klättra på väggarna, tråkigt är bara förnamnet.. de går mot de bättre, men pga ingen sysselsättning eller ngn att umgås med så skenar ens tankar ganska så fort iväg på allt de tråkiga.. Man blir ju seriöst deprimerad av detta och jag brukar verkligen inte vara den deppiga personen.. Allt känns bara grått o trist just nu ! 


Många tankar i denna hjärna.. men tur jag har mina vänner,familj o sambo som stöttar upp min vardag .. utan er skulle jag verkligen inte orka med allt detta ! De är verkligen som att vara låst i sig själv, man blir en annan person än den man egentligen är.. som min pojkvän sa i helgen " vad roligt att få se dig skratta" .. han hade inte sett mig skratta eller le på en vecka.. mest gråtit o sovit ! De är riktigt jobbigt.. 


Inatt fick jag lägga mig på soffan pga illamående o allt, somnade just efter kl 1 .. jimmy väckte mig när han klev upp imorse.. begav mig till sängen o somnade om igen till ca halv nio.. så nu sitter jag här hemma med min hund och katt.. men väntar på att pappa ska hålla mig sällskap en stund under hans lunch ! 


De var allt ja hade på mitt hjärta, inge intressant.. !


 



Ovido - Quiz & Flashcards