seeyaaa

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Nina Larsson - 3 februari 2013 15:59

Jaha vad ska man skriva, fredagen bjöd på en massa roligheter förutom dagen efter med feta minnesluckor.. haha mådde verkligen som jag förtjänade dagen efter ! Men är man dum, får man lida :D Men tack alla för en grym kväll.. men nu blir de nyktert fram till påsk ! 


Annars har jag vaknat tidigt, tagit mig en promenad, duschat och så hängt med Pernilla samt ätit middag hos föräldrarna när min älskade sambo skulle äta på sibylla med sina vänner.. Imorgon är de tillbaka till verkligheten.. skönt de.. jobbar nu i veckan bara mån-tors-lör-sön ! Skön vecka och dom lediga dagarna ska spenderas med att städa här hemma, massage på onsdag samt umgås med vänner/sambo o familj o träna !! Nyttiga nina ska fram ! 


Haha sen så glömde ja även att de är styrelse möte ikväll.. pust ! Men de får gå... är ännu halv seg ! :D Slänger upp ett collage på bilder sen fredagen när jag hade fixat mig.. är roligt att se sig förändras, gå från en mjukis kläd hemma tjej till en fest pingla :D 


Sen vill jag bara avsluta att jag har världens snällaste sambo, vad jag älskar dig Jimmy !!   


 



Ovido - Quiz & Flashcards