seeyaaa

Alla inlägg den 24 februari 2013

..

Av Nina Larsson - 24 februari 2013 23:10

Film kvällen är nu över o jag har nu lagt.mig på soffan.. Illamående , huvudvärk o allting bara snurrar på..

Slipper ja väcka sambon som ska upp på ngr timmar.. Annars har dagen varit fin med mina underbara föräldrar.. Slapp tänka på allt de jävliga för ngr timmar..

Men nu är de samma skit igen.. Ajja.. God natt alla <3

Av Nina Larsson - 24 februari 2013 10:21

Igår kom pappa o hämtade mig kring halv åtta på kvällen så jag slapp se melodifestivalen själv, hade så jävla ont i magen o ryggen så ni förstår ej, har fått biverkningar av medicin helvetet nu oxå.. illamående,magknip och yrsel ! Spydde 2 gånger igår.. hann se klart de innan jag somnade sittandes på soffan så blev kvar där under natten ! Sovit som en stock fram tills dante kom med sin blöta nos efter att ha varit ute med min pappa på en morgon promenad.. 


Känns faktiskt lite bättre nu, jag kan gå lite fortare o mag värken är borta.. har ej vågat ta ngn morgon medicin nu ifall jag mår sämre av dom.. Men blev riktigt glad över att solen tittade fram, synd att man ej kan aktivera sig så som man vill.. :( eller åka skoter o mysa i solen.. hade varit riktigt härligt ! Men dom små promenaderna gör oxå susen.. 


Hade iaf ngr stycken låtar som jag tyckte var bra igår på melodifestivalen som var denna ulrik munther eller vad han nu heter, ralf gyllenhammar samt Robin från Idol ! :) De var mina favoriter !! 



Ovido - Quiz & Flashcards