seeyaaa

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Nina Larsson - 26 februari 2013 11:41

Vaknade kl sju idag , trött som jag vet inte vad.. sminkade mig lite o försökte vakna till liv.. pappa har nämligen agerat taxi driver idag pga att de rekommenderas ej att köra bil när jag tar dom.. men idag är sista dagen ! Har varit hos min nya läkare, tagit nya prover samt kollat mina reflexer i rygg ben.. de lustiga är att de är den vänstra sidan som är dålig men inga reflexer på den högra .. när hon slog på höger knäskål med en sån där konstig pinne så rubbades inget.. var riktigt läskigt samt så verkar remissen till sunderbyn på gång samt ska ja ringa o boka tid för sjukgymnastik !! De börjar kanske ta sig ? :)


Känner mig halvt positiv o så har jag varit förbi "mina jobb" .. pratat o svammlat med mina fina arbetskamrater som jag saknar så hemskt mkt.. och man blir så glad av dom ! Men snart ska jag vara fit for fight !! :)  


Ska strax kila iväg till en vän o arbetskamrat.. ska äta lunch tillsammans ! Ska bli jätte trevligt o så får dante busa med hennes barn ! Sen blir de hem o vila skallen.. super mega trött ! Men skaa allt hålla ögonen öppna när de är så här fint väder ute. 


Synd bara att man ej ännu vågar eller orkar ta sig en sköön promenad på isen eller kring byn.. o synd att man ej kan köra skoter eller äger ett par skidor ! Fördelen med att bo i en by.. naturen o lugnet !!


Ha en fin dag alla   

Ovido - Quiz & Flashcards