seeyaaa

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Nina Larsson - 11 februari 2013 18:06

Idag blev de då ingen sovmorgon eftersom att jag vaknade av att min lilla vän Dante satt bredvid mig i sängen o putta i mig med sin tass :D Han ville gå ut o göra sina behov, men de gjorde inget.. har fått mkt gjort så tack min lilla vän ! 

Solen lyste, men när vi väl kom ut... brrrrr va kallt.. ! Gick hem o började städa lite smått, sen mitt i allt så åkte jag lite senare till kalix med föräldrarna o dante .. for o tränade på nova.. 


Körde Milon * 2 , där ett tag så kände jag bara "hur fan ska jag orka" höll nästan på att svimma .. men nu i efterhand så är de riktigt sköönt, kommer bara ha en fet träningsvärk imorgon :D Tog o bastade ,duschade o fixade mig i ordning lite smått.. sen gick jag ner på stan och tog en snabb kaffe med pernilla, sen vidare o möta upp svärmor där de blev att gå in på Chili.. hittade mig två rea plagg som jag är riktigt nöjd med och just de.. när jag var med mina föräldrar så hittade jag mig en super fin väska på fyndis för 50 kr ! En riktig fyndar dag.. ska slänga upp bilder på vad jag köpte !


Nu ligger ja på sängen o vilar mig en stund, kommer snart fullt med folk då de är hockey.. suck för mig och JAAA för dom :D Har annars varit en fin o ledig dag.. Imorgon är de tillbaka o knega .. Jobbar denna vecka tisdag 7.30-16.30, onsdag 12.30-21.00 och torsdag 7-16.. inget än så länge på fredag.. men funderar på att ta ledigt fredag så får man en lång ledig helg ! Längtar till helgen sååå himla mkkt..


NÅja nog om de, ha de bra alla   


Här kommer inköpen :


 

Väskan 


 


En kofta 


 


Och en skjorta! 

Ovido - Quiz & Flashcards