seeyaaa

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Nina Larsson - 28 februari 2013 09:57

Imorgon blir de att dra iväg med flyget ner till huvudstaden stockholm, får se hur de ska gå med tanke på att man är flygrädd.. sen vidare till silja line där vi ska på kryssning över helgen ett helt gäng ! Ska bli otroligt roligt,spännande men samtidigt besviken att man ska vara så dålig form, men positiva tankar ska leda till ngt gott samt all träning jag nu gett för att ej vara invalid på båten.. Men jag behöver även detta, få komma bort ett tag,se ngt annat o framförallt ha en riktigt rolig helg med dom man gillar mest ! :) Så har kikat nu lite i garderoben vad som ska tas med.. 


Annars har dagarna varit sega o tråkiga och jag på ett riktigt lågt humör.. men de går framåt ! De har nu börjat hända lite saker,var i tisdags hos min nya läkare.. hon verkade bra o förstående ! De som händer nu är följande:

  • Sjukgymnastik
  • Röntgen av sköldkörteln pga förstoring 
  • TSH värdena har höjts ytterligare, vilket inte är bra! 
  • Provtagning den 6 mars för reumatism proverna 
  • Sunderby sjukhus 14 mars av utredning av reumatism

Så de kanske börjar tas på allvar nu samt kolla varför jag ej har ngr reflexer på höger sida, på tal om ngn nerv i kläm? Eller inflammationen? Är mkt frågor nu som kretsar på i skallen.. Men så länge jag ej känner mig som en journal endast så är jag glad.. Jag menar,jag mår ju inge bra o de verkar dom nu äntligen förstå ! 


Annars blir de bara lugnt idag, ev att jag måste snart åka in mot kalix o fixa en massa saker.. om energin finns ! Sen ska min söta lilla vän få vara med mina föräldrar hela helgen.. Han åker till dom redan ikväll.. vad jag kommer sakna mitt lilla troll   Men han kommer ha de så bra där.. Ska upp före koko imorgon, hinna duscha,fixa mig samt packa det lilla som behövs.. sen åker vi kring halv åtta så man hinner checka in mm ! 


Ha en fin torsdag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards