seeyaaa

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Nina Larsson - 5 februari 2013 21:51

Ska strax lägga mig o sova så man orkar med morgon dagen,även en ledig dag.. Men mkt som står.på schema ! Upp före tuppen.. Snark.!! :-D

God natt säger jag o Dante från soffan i Sangis !

Av Nina Larsson - 5 februari 2013 17:57

Haha så himla mätt att städet i sovrummet få va tills.imorgon ! Är nu på en kopp kaffe hos föräldrarna..


Av Nina Larsson - 5 februari 2013 15:43

Dagen började kl 8.00, gick ut på en morgon promenad med lill vännen.. sen duschade jag av mig snabbt.. Sandra kom o hämtade mig kl halv tio, blev att fara på hudverket och fixa ögonbrynen o fransarna.. nöjd men inte vant mig med formen på brynen ! :) Sen tränat ett pass på milon cirkelträning på nova, duscha igen en snabb sväng..


Sen åkte jag med sandra o hennes mamma o tog en lunch på myggan, surrade och hade de trevligt, sen for vi på lite affärer.. Köpte mig ett par handskar som var jätte mysiga ! Sen blev de att styra hemåt.. Möttes av en glad vän här hemma.. Tagit en promenad till.. och ska snart börja med middagen som blir lasagnette ! :)


Ska även ta o städa sovrummet som ej blev av igår.. men annars är allt fint o städat här hemma ! :) Så himla skönt att få va ledig o ta igen sig, fixa här hemma, göra roliga saker o bara vara.. Helt underbart och så imorgon blir de att fa på massage.. såååå jävla underbart ! :) Känner glädjen i kroppen.. 


Nåja nu blir de at börja röra sig lite så man får ngt gjort ! :) Tjingeling .. 

Ovido - Quiz & Flashcards