seeyaaa

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Nina Larsson - 21 oktober 2012 20:23

Blir de ut med Dante en sista gång efter solsidan.. Sen blir de lägga sig under täcket o sova.

Tänkte kliva upp tidigt imorgon,åka in till Kalix o göra nå ärenden.. Sen hoppas jag att jag får ett bra samtal imorgon ! :-) måste även få tag i min läkare o höra var remissen är..

Nåja god natt alla

Av Nina Larsson - 21 oktober 2012 17:15

Har suttit på Youtube o kollat runt på olika saker man kan sminka sig till halloween.. Haha idag var jag tvungen testa göra animerade ögon som lady gaga hade i en musikvideo.. Behövs bättre färger som sitter än vanlig smink.. Var en rolig grej..

Samt måste man fixa håret,rosa läppar o ha lösögonfransar.. Ser helt sjukt ut :-D får väl ångra mig att ja.lägger upp dessa bilder..men om ni skulle va nyfiken så sök på Youtube :halloween lady gaga anime Eyes..

Men ett tips till halloween..

Ovido - Quiz & Flashcards