seeyaaa

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Nina Larsson - 20 oktober 2012 22:14

Nu känns min bittra sida bättre.. Jimmy kom hem o gjorde mig glad,sen for vi till hans mamma o drack kaffe o för att göra mig glad haha.. Han tycker de däremot är svin kul när jag är sur o bitter .. Men han får mig att le.:-D tack älskade du för att du finns för mig <3

Sen kom vi hem,lyssnade på musik o började träna.. Tog fram dom små hantlarna jag har o ställde mig framför spegeln haha.. Nu tänker ja slänga upp en bild på min små mysiga mage som en gång hade magrutor.. Dom finns där under lite hull :-D sen spänner ja magen nu .. Så är inte så här "platt" i vanliga fall :-) haha..

Snart blir de sängen o mysa med min vän Dante. God natt

Av Nina Larsson - 20 oktober 2012 18:27

Alltså stor ide o ha en "ledig" helg för fan, till vilken nytta ska man ens ha förväntningar att de ska bli så skönt, så roligt med en fri helg !!?? Sitta hemma o ruttna som man annars gör 365 dagar om året.. helgerna jag inte jobbar så vill ja göra ngt roligt.. men nu sitter man här ytterligare en helg fan till hemma ensam med hunden .. tyst o tråkigt,man hör fläkten gå.. sen fastnar ja på att höra deppiga låtar för att dom andra blir man party sugen av .. Jag har märkt just nu att jag hatar lediga helger.. imorgon är de söndag ?? och vad händer då? jaaa ännu mindre än idag.. fan ge mig måndag nu så man får tillbaka gå till sitt jobb istället för att sitta här...


Jo tack jag är bitter , bitter för att ingen jävel hör av sig o när man själv gör de så är de bara näee, ska ta de lugnt,näee jag jobbar.. näeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Jaha då får ja sitta här.. och inge gott vin hemma o inte ens en enda j'vla öl !! De är inte att ja måste festa utan bara ha ngn att umgås med, göra ngt .. Sen TÄNKER jag inte se tv.. de gör jag varje dag efter jobbet.. 


Vars är alla människor o va gör alla? Sen till råga på allt så gör alla andra roliga saker när man ska jobba.. hur roligt är de då??? Men nästa helg då ska de bli röj om jag så ska göra de själv..    



FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN V A LESS JAG ÄR !!!!! 




Haha får även skratta åt mina egna damp ryckningar här hemma... 



Ovido - Quiz & Flashcards