seeyaaa

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Nina Larsson - 15 oktober 2012 20:55

Utan handskar väntar jag på att se.. Andra avsnittet idag,tyckte serien va bra o intressant. Värt att se tycker jag !

Hur har dagen varit ? Som sagt har jobbat hela helgen o har ej haft ngn ork att skriva här.. Jobb helgen har varit fin o trevlig med mina kollegor,dom får mig att må bra o le fast jag inte mår bra o de är ju huvudsaken. Jag glömmer allt när ja jobbar.. Även om allt syns i form av yrsel,trötthet.. Men skönt att dom förstår varför.

Är ledig nu till onsdag kl 16.. Har sovit tolv timmar,gick ut med Dante ,duschade mm o fick såna skakningar o hjärtklappningar.. Blev helt slut,men gick ändå förbi Pernilla.. Men ca en timme efter fick ja gå hem..

Var helt orkeslös.. Orkade inte ens prata så fick gå hem igen o sova.. Sen mitt i allt kom mina föräldrar förbi med en present.. Ett ljus träd jag har velat ha, så glad jag blir.. Tack mina älskade föräldrar <3

Sen åkte jag,mamma o Pernilla till Kalix där de blev handla mat o en sväng till fyndis.. Hittade denna fina kofta för 80 kr.. Verkar helt oanvänd.. Så jag är super nöjd.

Nu blir de soff mys här hemma med mina små vänner,täcket o tända ljus.. Få se om ja orkar hålla mig vaken till min sambo kommer hem..


Ha de fint alla

Ovido - Quiz & Flashcards