seeyaaa

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Nina Larsson - 7 oktober 2012 21:47

Känner mig riktigt nere o vill bara att helgen ska ta slut.. Vill inte se min bästa vän,hunden ha så här ont o vara så konstig.. Tur han är liten o stark krabat.. Imorgon blir de äntligen veterinären.. Har blivit sår o blöder,nu får han ha tik trosan på i natt..känner mig så hjälplös o han verkat ha så ont o ledsen.. Sen skäms han.. Ja är heller inte van vid att han går ifrån mig..

Fan ja känner så tom.. Vill bara gråta o sen för att jag mår inge alls bra ikväll.. Känner mig illamående o hängig...

Ska jobba även imorgon 16-21 men just nu så får ja se hur de blir.. Få se vad som sägs med Dante ..sen ska även ja till läkaren o har sån ångest att ja måste dit.. Vill inte höra,vill inte ..
Hade en rolig kväll igår,men de förstör mig att ha roligt att pressa sig själv att ha roligt för en stund.. Jag har så ont i min kropp idag,fyra blodproppar har.dykt upp under dagen på armarna,varför kom de undrar jag .. Jag vill bara vara okey o få känna ngn dag att slippa ha ont,vara trött ,slippa ha huvudvärk,ont i magen,ont i ögonen,slippa ha yrsel,slippa känna allt som kommer o går i kroppen som gör att jag skiftar i humöret..

Näee nu är de verkligen inte.bra.här,jag ville bara skriva ngn mening för jag mår inge bra o så ledsen.. Ska snart sova så de blir en ny dag fort..

Av Nina Larsson - 7 oktober 2012 10:58

Blev spontant att jag o Pernilla gick ut.. Kom på de halv åtta på kvällen :-D fixade oss snabbt,sen begav vi oss ut .. Träffade mkt folk.. Mkt av mina gamla klass kompisar som man inte sett på sjukt länge så de va roligt..

Blev att vi dansade o hade de jätte kul ,men mkt folk som vanligt.. Jobbiga killar.som inte fattar när man vill bli av dom .. Bråk,trängsel.. Tror jag drog en knytknäve i en killes mage o sa att passa dig din jävel.. Haha dum fan!
Tur de är ett tag nu innan man går ut igen.. :-)

Formen är iaf på topp o.skönt de.. Blir en lugn o mysig dag...ta de lugnt o så hinna va med sambon innan han sticker o jobbar natt..

Sen en sista sak,tur jag har fått en talan o kan öppna käften när de väl behövs.. Usch för er,men tysta blev dom allt.

Nåja slänger upp en bild ... Have a nice day !!

Ovido - Quiz & Flashcards