seeyaaa

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Nina Larsson - 5 oktober 2012 23:17

Idag har min mamma fyllt 58 år, själv ha jag jobbat till tolv.. Gjorde en massa ärenden på stan för att hinna köpa allt.. Allt gick inte enligt planerna men mamma var så nöjd.. Bjöd henne på en middag på China med mig,pappa o Jimmy..sen hem där vi gav en super fin ros bukett som svärmor hade gjort samt ett presentkort på en valfri behandling för 500 kr o så två tavlor med två nya bilder på mig sen ja va modell för Victoria då mamma ville ha de .. Sen varit där o myst på till sju..

Åkte sen hem till sängen,hade lust att festa ikväll eller göra ngt roligt.. Men blev en hemma kväll o tur de för Dante blev konstig o hittade en stor svullnad o röd på kulan o han slickade.. Varit o är orolig över han. Men ja hoppas de blir bättre imorgon samt blir de åka o köpa ngt för de.. Mattes bästa vän ska inte få må dåligt <3

Sen less detta piss regn.. Herregud !hoppas på fin väder imorgon..

Faktisk unnat mig 2 glad vitt.. Mys faktor.. Nu blir de John blund ! God natt alla

Ovido - Quiz & Flashcards