seeyaaa

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Nina Larsson - 16 oktober 2012 22:39

Nu kom John blund!!

Av Nina Larsson - 16 oktober 2012 18:06

Låtar som jag lyssnat på mkt , nu o då .. som betyder ngt för mig !! :) Lyssnar på all musik.. så de är en salig blandning här :D 








..................................................
..................................................
................................






Av Nina Larsson - 16 oktober 2012 14:18

Ja som sagt de är tisdag... Som alla har skrivit på nyhets fejjan så snöar de.. Måttligt.less den skiten.. Bitter över att de är svin kallt o att de kommer vitt på backen.. Nåja,går ju inte att styra över..

Sovit till tio idag,härligt.. Vaknade på den glada pigga sidan idag.. Varit på en promenad kring byn innan de började snöa hejvilt.. Sen varit med sambon på sibylla innan han skulle o jobba..

Ligger på mina föräldrars soffa o vilar.mig,känner mig frusen o fundersam.. Annars blir de en lugn kväll.. Sova tidigt så man kanske ev orkar med en promenad imorgon med..

Ha en bra dag alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards