seeyaaa

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Nina Larsson - 11 oktober 2012 19:55

Har precis färgat o fixat håret.. Så skön känsla så de finns inte ! :-) tack Pernilla för hjälpen.. Många kan tycka att för blondt hår inte är snyggt.. Men ja tycker en kall blond färg passar mig riktigt bra o denna färg har blivit min favorit ..

Visar hur de blev på mig.. Är nöjd! Haha o bjuder på mig utan smink.

Av Nina Larsson - 11 oktober 2012 17:39

Varit med mamma o shoppa inredning.. Va tycks? Sen när hockeyn är blir de färga håret..

Av Nina Larsson - 11 oktober 2012 11:45

Måste bara skriva ngn rad.. 


De finaste jag vet är när min lilla vän Dante efter morgon promenaden går upp på soffkanten, sätter sig så fint och kikar ut över folket som rör sig vid affären.. Idag var de ännu gulligare , han tog sin nalle i munnen o satt sig med den o titta ut :D Haha gulliga vovve,  du är de bästa som finns .. min allra bästa vän ! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards