seeyaaa

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Nina Larsson - 9 oktober 2012 23:06

Sov så gott från oss ;-) sen en sista sak,roligt o trixa med bilder o nu när man fattar programmet..

Av Nina Larsson - 9 oktober 2012 20:17

For hem vid fem tiden tror ja kl var från mina föräldrar.. Kom hem o skulle dammsuga.. Dra nu så jävla jobbigt de var, herregud.. Dammsuga hur jobbigt är de förutom tanken att man måste göra de :-D så bra är man..

Nåja annars mår min lilla vän bra,busat på utan tratt i ca 40 minuter samt haft klo o pälsvård.. Busat igen,promenad.. En kort en o sen gett sista gången för idag salvan på hans pungis.. Haha han är inge glad nu när han måste ha den på .. Så nu ligger han under sängen o muttrar..

Blir inte många knop imorgon.. Ska ev in till Kalix för af möte,beroende på hur jag mår. Ska se nu en massa serier på tv.. Sen blir de John blund..

Good night

Av Nina Larsson - 9 oktober 2012 16:23

Fy fan har fått sämsta låten ever u skallen.. Whoop whoop sexy lady !! :-D

Efter att ja kom hem,ätit o rastat min lilla vän så somnade ja på soffan i tre timmar.. Sen gått till mina föräldrar där de blev plättar med grädde o sylt.. De är bara sååå gott ! Känner mig ganska halv pigg men seg av vädret..

Var så underbart att få somna på soffan.. Är inte ofta de händer. Är även hockey ikväll hos oss.. Så får se om ja orkar mig hem bland folket.. Kanske blir en mys dag hos päronen!

Ha en fin dag alla <3. Slänger upp två bilder ja har mixtrat med :-D

Av Nina Larsson - 9 oktober 2012 09:42

De gick snabbt, är nu redan färdig med allt.. Men känner mig som på fyllan efter detta , trött o yrsel.. Ringt jobbet oxå o sagt att ja kommer i helgen.. Får vila upp mig dessa dagar fram till fredag. Vill inte vara sjukskriven för ja måste ha ngt att göra..men sagt att ja får säga till om de blir för jobbigt o så ska min läkare skriva ett intyg o brev angående detta.

Idag känns saker o ting mkt lättare.. O Dante vännen är så himla duktig.. Tagit all sin medicin utan protest o är världens goaste.

Nu blir de hemåt ,ut med Dante o så lägga sig under täcket.bredvid hjärtat.

Tack än en gång alla underbara människor som vill en väl ! Ni gör en så glad att.ni finns .. <3

Ovido - Quiz & Flashcards