seeyaaa

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Nina Larsson - 1 oktober 2012 21:50

Har jobbat till tolv,hem o träffade världens gladaste vän här hemma.. Tog en promenad o sen vilade jag i ca en timme innan de blev att laga middag då sambon kom hem från jobbet..

Hamnade i mat koma.. Men begav mig till mina päron på kaffe . Sen åkt hem o haft mys med min underbara o våra djur ..

Ledig nu till torsdag.. Ska ta en skön sovmorgon har ja tänkt imorgon.. Blir bara lugnt som de ser ut.. Känner mig lite smått nervös,har lämnat 7 prover idag för att se om de kan va ngt annat som spökar i min kropp.. Men skönt att de börjar tas på allvar. Får veta den 8 oktober hur dom såg ut då ja ska till läkaren

Men men, så är de.. Men jag tänker positivt iaf :-) men lite orolig är man ju allt.. Slänger upp två bilder ..

God natt puss ger jag till er alla

Ovido - Quiz & Flashcards