seeyaaa

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Nina Larsson - 4 oktober 2012 12:55

Har köpt mig en ny o till o med en vit mössa som är stor i modellen.. Lite så där hängande.. Har haft en svart mössa som varit min favorit o denna vita köpte jag faktiskt på Ica maxi för 99 kr.. Love it :-) är hos mina föräldrar nu o myser på.. Har tagit fram alla vinter kläder nu som varit på förvaring här, så imorgon blir de att ta bort alla sommar jackor mm.

Slänger upp två bilder..

Av Nina Larsson - 4 oktober 2012 10:09

Vaknat flera ggr nu på morgonen o blir lika rädd varje gång när jag inser att jimmy inte ligger i sängen .. Känslan av att man ska vända sig om mot hans sida och lägga armen om han o så finns ingen där.. usch ! men tur att man kommer på snabbt att han är bara o jobbar :D Har haft iaf en skit morgon, vaknat,somnat.. vridit o vänt på mig ! Är så trött och mår illa idag så vet ej hur jag ska orka jobba .. men är glad för att de är ett tag kvar samt så är de bara 5 timmar o pappa kör mig dit o hem . 


Ska ta mig en dusch nu efter att ha varit ute med min underbara vän o ätit frukost.. däremot så kan ju solen få lysa lite för man blir ju heller inge pigg av detta skit väder ! Solen lyste faktiskt lite igår men de var en sån där jobbig sol som man fick ont i ögonen av :D Haha om ni nu fattar eller känt likadant. 


jobbar sen en kort förmiddag imorgon, efter jobbet blir de boka bord på China restaurangen o bjuda min mamma på middag tillsammans med pappa o jimmy.. mamma fyller år imorgon samt så har jag tänkt en jätte fin present till henne som hon kommer må bra av samt ha nytta för.. Tror hon kommer bli nöjd !


Sen apropå detta med att göra nå kul i helgen, hade velat gå ut, bowla mm göra sig fin.. de sket sig totalt.. Har frågat en massa nu om dom skulle vilja hänga på.. men ingen kan pga olika skäl.. accepterar de fullt ut ! Men bara ja som känner att man blir så less att varje gång man jobbar så gör alla ngt roligt mm o sen när man själv är ledig så vill inte en kotte .. så jag antar de blir en lugn helg igen,sitta hemma ensam med hunden o glo tv.. haha.. känner mig lite små bitter, men så är de ibland ! Nåja de kommer väl mer tillfällen.. och tro nu inte ni som jag har frågat angående utgång att ja är besviken för att ni inte kan, absolut inte.. bara jag som blir less att jag jobbar fel helger :D 


nu blir de duschen, ha en fin torsdag alla !


Ovido - Quiz & Flashcards