seeyaaa

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Nina Larsson - 24 augusti 2012 16:57

Dagen började kl halv tio, en promenad med Dante,förbi mina föräldrars jobb.. sen fixade jag mig i ordning då de var tänkt att de skulle bli en fika i kalix med josefine, men blev inställt då hon hade så mkt att göra.. så de får vi allt ta o göra en annan gång istället ! :) 


Blev att jag fick middag hos mina päron, hemma gjord pizza.. mums ! sen ville mamma till kalix o kika på affärer.. så vi rullade bilen in mot kalix.. fyndade mig en tröja,leggings samt ett par örhängen o armband för ca 200 kr och sen ett paket med hudlotion,duschgel plus 2 parfymer av märket ED hardy.. velat ha den sååååå länge och fick allt för 300 kr och har kostat 800 kr ! Så de var ett kap för mig idag .. sen fick jag lönespecen idag, var ju dock mindre rolig.. men men .. ska heller inte klaga då alla räkningar redan är betalda från förra lönen.. så de är ju ändå mkt pengar kvar :D 


Nu är jag dock helt slut körd, trött och känner mig djupt nere.. som att jag vill lägga mig o gråta ! Fick ett samtal på stan av min läkare.. de blir ju aldrig bättre detta elände !! Värdena går bara upp o medicinen höjs nu igen.. samt att hon var inge glad heller att de ej hade tagit någon blodstatus på mig från akuten samt att hon ej fått veta ngt om svaren.. med tanke på att de är 2 gången på mindre än två månader jag varit sjuk helt plötsligt i kraftig feber och nu en jobbig infektion i kroppen ! Blodkropparna sen tidigare har ju inte varit så bra,men om jag nu skulle igen drabbas av feber mm måste jag direkt in för att kolla upp hur dom vita blodkropparna är.. jag börjar vara ordentligt trött o less på detta ska ni veta .. 


Bara för att ja känner mig så fruktansvärt liten o sårbar så skulle jag vilja bara göra nå riktigt roligt så humöret kommer på topp.. Men får fortsätta lyssna på denna låt som fastnat i min hjärna sen igår då jag körde till seskarö ! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards