seeyaaa

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Nina Larsson - 20 augusti 2012 17:26

Älskade Dante o hans kompis Pelle trivs o ha de roligt.. Nu tar vi alla de lugnt :-)

Missade min labb tid idag så måste till vc imorgon samma tid kl 8.25 .. Suck för annars hade ja sovit här i stugan med tjejerna ! Men imorgon blir de verkligen att städa hemma då min underbara sambo ha diskat o gjort de fint där :-)

Jag vill dela av mig en sak,älskar dig Jimmy av hela mitt hjärta, min fina familj, bästa hund o vän, söta svärmor och mina få men älskade vänner <3 ni gör mig lyckliga. . Tack för att ni finns i mitt liv <3

Av Nina Larsson - 20 augusti 2012 15:01

Hundarna,sol o vindstilla där vi är.. Tjej kväll med badtunna,bastu:-) mys <3

Av Nina Larsson - 20 augusti 2012 09:55

Snart iväg med Pernilla,till af o skriva in mig igen .. Sen till jobbet för att lämna en nyckel o skriva en försäkran om sjuklön ! Jätte roligt haha ..

Blir nog en frukost / lunch på stan oxå .. Sen hem o städa för här ser de förfärligt ut .. Usch då ! Solen lyser idag men kallt .. Hade varit 2 plusgrader i morse sa min mamma.. Brr !! Slänger upp en bild för dagen på lilla ja .. Grymt bra kamera. Här blir de o knäppa allt som ja kommer mig till att vilja fånga ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards