seeyaaa

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Nina Larsson - 25 augusti 2012 16:43

Satt igår o pyssla med att göra om bilder .. tycker de är roligt,men är ju dock inge proffs.. sen tappat motivationen helt att ens knäppa eller göra nå roligt ! Men här bjuder ja på en bild ..


 


Om ni kan se citatet i bakgrunden så är de den jag skulle vilja tatuera in nu när jag har bestämt mig samt ängla vingar .. Citatet kanske många inte fattar,men för mig betyder den något viktigt.. Har velat hitta något som jag känner är rätt,var i pernillas stuga o hittade en bok om vishet . Så då vet ni ! :)


Seeyaaa

...

Av Nina Larsson - 25 augusti 2012 14:12

Lägger upp en bild sen igår på hur luggen blev.. Är ingen bra dag idag .. :-S varit på en kort promenad med Dante för att skingra tankarna.. Nu hos bästa föräldrarna .. Dom har nyss kommit hem från hpda o fick present av dom .. Haha o Dante med ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards