seeyaaa

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

ja jag är lycklig !

Av Nina Larsson - 29 augusti 2012 12:42

Vaknade av att telefonen ringde vid just efter sju tiden, älsklingen var sjuk o ville ha skjuts hem från jobbet.. jag vaknade dock med huvudvärk o dåligt humör.. sen att jag var bitter för att åka till AF för ett skit möte i ca 30 minuter som gav mig inget då jag redan vet allt o kan allt.. onödigt,men är tvungen ! Men snäll pappa som jag har kunde han ställa upp o hämta jimmy samt tanka bilen åt mig .. Givetvis med mina pengar :D


Sen efter mötet åkte jag på ica näsbyn för att handla mat,började köra hemåt då jag fick ett samtal..

- Skulle du vara intresserad av en vik tjänst på 75 % i 3 veckor?

-Skojjar du? Självklart.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! 



Haha Så glad att jag började stor grina i bilen o var tvungen stanna på en parkering.. trodde jag hörde fel !

Har önskat att om jag bara fick en vecka "fast" schema så skulle jag vara så glad.. jag har kämpat i flera år för

att få en liten tjänst och levebröd .. och nu verkar vinden vända för mig, vann även 100 kr på triss samt 25 kr på folkspel ! :D 


Verkar vara min lycko dag ! men men, Vinden vänder mot rätt riktning ! :) Ska iaf göra korvsoppa till middag,var så sugen på de.. Annars blir dagen lugn o fin ! :)



 
 
Ingen bild

g

29 augusti 2012 14:21

Kan förvarna dig om att du inte får ett jobb kommer AF kalla dig till fler sådana där möten och man blir tokig på att fara på dem då det aldrig kommer fram något som man känner är till nytta för en;P

 
Ingen bild

Svärmor

29 augusti 2012 16:39

Grattis till vikariatet!
Kram <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards