seeyaaa

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Nina Larsson - 15 augusti 2012 23:23

Sitter på soffan med täcket o ser tv,hade tänkt ta en promenad med dante en sista gång .. Men nu verkar han sova så hårt o de är för mörkt ute nu när man ej är van vid de :-P är nämligen mörkrädd.. Ska se lite till på tv o sen sova .. Haha nu när ja skriver så drömmer nog dante för små tassarna sprattlar ;-) nåja o denna dag blev inte som ja trodde .. Men varit fin ändå :-) umgåtts med svärmor o föräldrarna .. Alltid roligt :-) slänger upp en bild på mig idag då ja testa lite nya saker på mobilen .. Sen ser ja ju pigg ut ;-) haha .. God natt <3

Av Nina Larsson - 15 augusti 2012 17:57

Pappa ville idag att ja skulle följa med som sällskap till hpda när han skulle besikta bilen,som även gick igenom .. Var skönt att få se ngt annat . En bättre dag idag o solen har verkligen lyst o värmt.. Hållt på att klättra på väggarna hemma då man ej jobbar eller umgås med ngn förutom hunden.. Är sjukskriven hela veckan men på fredag måste ja till af o skriva in mig igen .. Tänkte börja jobba igen nu första september ! Ska bli skönt o få komma med nya krafter .. Köpt mig en dagbok idag för att riktigt skriva av mig funderingar o ideer som finns i hjärnkontoret.. Låter kanske löjligt med dagbok .. Men har skrivit de i flera år o har en hel del dagböcker o är roligt o läsa för de är minnen .. Haha så roligt de är ibland,speciellt dom man skrev kring 8-10års åldern ;-) nåja för mig är de är en fristad att skriva .. Alltid älskat att skriva o dikter. Sittet hos mina föräldrar o känner lugnet då pojkvännen skulle till luleå o kolla hockey .. Ska nog ev till pernilla sen o hjälpa henne med håret .. Behöver få umgås med ngn .. Inte umgåtts med någon på ca 2 veckor nu:-\ ha en fin dag alla glada <3

Ovido - Quiz & Flashcards