seeyaaa

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Nina Larsson - 17 augusti 2012 16:49

Har bakat två pajer till kräftskivan vi ska på ikväll .. Har varit sååå ond !! Pajerna blev bra o fina .. Men dessa former .. Gaah o varmt som fan !! Nåja de blir iaf gott ..tänker bara på maaat o maaat .. Kommer äta som en gris haha ;-) ska bli riktigt roligt .. Gjort mig i ordning o sånt .. Tar de lilla lugna nu på soffan o älsklingen ligger i sängen o snarkar :-P så han orkar med kvällen . Dante sitter o tittar ut .. Han verkar ha tråkigt .. Men ibland kan de va skönt o ta de lugnt som vovve ;-) ha en bra kväll alla <3<3

Av Nina Larsson - 17 augusti 2012 11:11

vet att man ska ej klaga när de är varmt o soligt, men nu är de fan olidligt .. svettas som en gris o kvavt är de ! Blåser ingenting alltså.. gaah .. sen så ska jag idag även orka baka 2 matpajer till en kräftskiva som jag o pojkvännen ska på ! Tänkte göra en tacopaj o en ost/skinpaj samt en egen dressing ! Medans alla ska dricka blir jag skötsam o nykter då jag ännu äter pencellin... Men ska bli roligt, o vem sa att man kan inte ha roligt utan alkohol ! ? :) Annars så känns de mkt bättre i kroppen.. idag skulle ha varit min sista arbetsdag på sommar schemat.. hoppas de har gått bra på jobbet , saknar alla kollegor o vikarierna man har jobbat med under sommaren ! 


Haha förrsten så fick jag ett jobb sms igår,blev så paff .. konstigt de kändes när man jobbat efter ett schema.. men fick iaf passet ! :)) så den 27 augusti är jag "back on track" ! Så skööönt för dessa dagar hemma är sååååå tråkiga o lååååååånga :D 


Ska ta de lugnt nu,förbereda degen till pajerna.. kanske sola om jag orkar,duscha,fixa mig mm .. ja de blir nog en bra kväll :) 


Ha en fin dag alla <3





Ovido - Quiz & Flashcards