seeyaaa

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Nina Larsson - 5 mars 2014 16:42

Det som var tungt igår gjorde att de vägde upp o få denna bild på vår älskade skatt i magen som förövrigt ser skit sur ut :-P men de är ju heller inte så konstigt o stackare är alldeles in mosad. Åh så vi längtar.. Har kollat på bilden hela dagen, bara försökt få en bild av dig .. Känner mig lite nere idag o är så mkt jag vill säga dig.. O jag saknar pappan o sambon i huset oxå som jobbar.. Så många tankar o vet inte riktigt hur ja ska tackla alla..

Känner lite som att de alltid varit något på vägen som ska stöta på .. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att de slutar nu. Vill hålla din lilla hand o knubbiga fingrar.


En liten dikt till dig bus frö i magen <3
I min mage finns ett liv, ett underverk. Vi väntar på dig att du snart ska komma , längtan att få höra nå rart, i våra armar vi kommer vagga dig och sen när du somnat så kommer vi få röra dig. Djupt där inne så finns du i mig, vi fick se dig snabbt igår men vi längtar så att bara få höra dig, känna dig.. Vi älskar dig vår fina skatt i magen <3


Av Nina Larsson - 5 mars 2014 12:42

Då var vi inne i en ny vecka .. 6 dagar kvar ! Är helt otroligt, men samtidigt så kan jag inte riktigt idag känna mig så där glad som ja känt mig förr.. Har ännu inte riktigt hunnit smälta allt som kom så plötsligt o idag känner ja mig så mörbultad o min mage o allt innehåll känns som ett enda stort inre blåmärke.. Eller som ja kände mig efter bil olyckan 2005.. Allt känds upp o ned.. Sen så känner ja inte igen rörelserna i magen.. De känns bara annorlunda då ja vant mig vid ett annat .. Är svårt o förklara.. Men de märks att de fått flytta på bebis så att säga !

Somnade som en stock igår i soffan.. Vaknade när sambon kom hem från jobbet.. Vaknade alldeles svettig så sovit med fönstret öppet.. Sen haft mardrömmar . :( jag försöker nu bara vara positiv, tänka att de var inget detta, ja är stark, jag biter ihop.. Jag klarar allt !! För de tog hårt på allt jag ställt mig in på, jag har verkligen haft kontroll på mina tankar o nu skenade dom riktigt iväg..

Sen vill ja säga att tack alla som stöttar o finns, skriver fina kommentarer mm .. Men nu är de så här o jag hoppas ni alla förstår, vänner,bekanta nära o kära.. Jag känner inte riktigt för o svara på allt, ringa upp eller något.. Jag vill mest nu bara vara o ni märker då ja orkar vara social eller inte.. Jag känner mest för o bara vara här o nu hemma.. O jag hoppas ni alla förstår mig o jag menar absolut inge illa ..

Och ni märker då bebis kommit eller som sagt, de blir så där tyst som igår :D annars så har ja myst på soffan med vovve, tog en kort promenad med Dante o hämta vår bil, svängde förbi svärmor en stund o nu sitter ja i soffan helt utslagen o trött.. Sambon fått sov morgon så han klarar av o jobba o fixa saker innan de är dags.. Han är o handlar nu mm .. Ska äta något o ta en varm dusch, slappna av ..

De var de, bjuder på sliten bild o dagens siffror !

Ovido - Quiz & Flashcards