seeyaaa

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Nina Larsson - 14 mars 2014 12:03

Ja jag är klago mur, jag gnäller och jag bryr mig inte om ja måste hela tiden förklara mig.. De är bara tre dagar över men de känns förjävligt.. Speciellt igår när värkar kommer o lurar en med 12 minuter emellan samt i liggande läge.. Jag trodde de var på gång, mm visst !

Så ligger här på soffan totalt färdig, sambon är o jobbar igen o de enda ja hör är hur de blåser ute.. Var tvungen ta ut Dante imorse o grät hela vägen tills ja såg pappa som fick trösta mig .. Less o va tung,less o ha ont,less o sitta,less o inte få sova,less o aldrig få träffa bebisen,less o känna mig ensam.. Ensam är här hemma o sitta o stirra samt dåligt samvete att ja inte ens orkar ha socialt liv för är så trött o orkeslös o vem vill höra mig jamma ?! Så känns de..

Sambon fick mig o skratta o må bra idag då vi skulle äta innan han for o jobba, kändes skönt o få skratta så där riktigt.. Han gör mig glad ! Tycker synd om min hund och får dåligt samvete att alls måste hjälpa hela tiden o pappa som tar han om Dante även om ja vet att de gör han inget.. Men jag anser bara att de är mitt ansvar .. Och jag tynger mig själv så fort med saker o jag klarar inte av o få hjälp.. Hjälper hellre andra före mig själv o då blir mitt samvete tungt ! Men jag är så otroligt lycklig att jag har så många fina runt om mig..

Nå ja är bara nedstämd o trött idag.. Ja ska ta o vila mig en stund o be till de högre makterna att vi får åka in .. Nu ska de väl snart va vår tur !!?

Bjuder på dagens mage.. O jo jag är stor om magen o sprängs snart.. Så lämna den kommentaren för den gör inge nytta här ! Men inte en enda bristning eller navel är ute.. De ni !


Ovido - Quiz & Flashcards