seeyaaa

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

V 40 (39+ 0)

Av Nina Larsson - 5 mars 2014 12:42

Då var vi inne i en ny vecka .. 6 dagar kvar ! Är helt otroligt, men samtidigt så kan jag inte riktigt idag känna mig så där glad som ja känt mig förr.. Har ännu inte riktigt hunnit smälta allt som kom så plötsligt o idag känner ja mig så mörbultad o min mage o allt innehåll känns som ett enda stort inre blåmärke.. Eller som ja kände mig efter bil olyckan 2005.. Allt känds upp o ned.. Sen så känner ja inte igen rörelserna i magen.. De känns bara annorlunda då ja vant mig vid ett annat .. Är svårt o förklara.. Men de märks att de fått flytta på bebis så att säga !

Somnade som en stock igår i soffan.. Vaknade när sambon kom hem från jobbet.. Vaknade alldeles svettig så sovit med fönstret öppet.. Sen haft mardrömmar . :( jag försöker nu bara vara positiv, tänka att de var inget detta, ja är stark, jag biter ihop.. Jag klarar allt !! För de tog hårt på allt jag ställt mig in på, jag har verkligen haft kontroll på mina tankar o nu skenade dom riktigt iväg..

Sen vill ja säga att tack alla som stöttar o finns, skriver fina kommentarer mm .. Men nu är de så här o jag hoppas ni alla förstår, vänner,bekanta nära o kära.. Jag känner inte riktigt för o svara på allt, ringa upp eller något.. Jag vill mest nu bara vara o ni märker då ja orkar vara social eller inte.. Jag känner mest för o bara vara här o nu hemma.. O jag hoppas ni alla förstår mig o jag menar absolut inge illa ..

Och ni märker då bebis kommit eller som sagt, de blir så där tyst som igår :D annars så har ja myst på soffan med vovve, tog en kort promenad med Dante o hämta vår bil, svängde förbi svärmor en stund o nu sitter ja i soffan helt utslagen o trött.. Sambon fått sov morgon så han klarar av o jobba o fixa saker innan de är dags.. Han är o handlar nu mm .. Ska äta något o ta en varm dusch, slappna av ..

De var de, bjuder på sliten bild o dagens siffror !

 
 
Ingen bild

Maja

5 mars 2014 21:05

Finns här för dig, när som helst <3 dock aldrig varit med om att behöva vända på barnet så det kan jag tyvärr inte säga eller ge nå råd om.. Förstår att du inte orkar komma till Kalix för att umgås så bara säga till så kommer jag med bussen :)

Nina Larsson

5 mars 2014 21:15

Tack vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards