seeyaaa

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Nina Larsson - 2 mars 2014 19:23

Idag så kom annelie vännen förbi en sväng, jyra lite med henne innan hon tråkigt nog åkte hem igen .. Varit hos mina föräldrar o tagit dr lugnt, haft mkt förvärkar .. Sen varit o ätit byns semlor med älskade sambon på folkets hus.. Var helt ok :) sen har vi inte gjort så mkt mera.. Mina föräldrar har varit en stund hos oss, suttit o kikat på en massa med mamma på youtube, skrattat o haft de riktigt trevligt !

Så ligger bara o surfar på ipaden o myser på soffan med djuren o sambon.. Ska snart se farmen o äta kvälls fika :) imorgon är de dags för sambons jobbiga o trista eftermiddags vecka igen :( så imorgon ska vi till Bm igen 13.30 .. Idag har de då varit full rulle med små händér o fötter som kickar .. Och en hel del hicka.. Övning inför att andas i den nya världen ! Går nog inte en dag då jag tänker på " nu, nu " haha .. Ska sluta med de, tror ja bara själv gör mig besviken .. Nåja !

Så efter de första inläggets gnäll så har dagen blivit mkt fin iaf.. Jag har inte gjort mkt, men fick komma mig ut bland lite folk o frisk luft som gjorde mig mkt varm i själen !

Hihi o så hittade jag den ABSOLUT bästa bilden som jag har i mina ögon, hur Jimmy ligger o sover i sängen tsm med vovve o bebis.. O de roliga är att hunden här ser ju typ ut lite som Dante när han sover :D


Av Nina Larsson - 2 mars 2014 09:58

Detta vidriga o äckliga katt hår som flyger omkring i lgh.. Så äckligt o de allt, jag blir galen snart på detta katt går.. O eftersom ja i dags läget inte ens klarar av o dammsuga så ids ja heller inte begära att någon ska dammsuga varannan dag åt mig o varför köpte vi en mörk tyg soffa för ?? Man kan inte ens ha svarta kläder o dessa rollers går som smör här.. Ja vill ha se rent o snyggt .. Men lägenheten känns som ett enda sop berg o tussar.. Vill bara blunda !!

Sen är ja nog bara less att sitta så här.. Sitta på soffan, sova på soffan, orkar knappt gå och kan inte ta ut hunden o när ja gör de så känns de som att ja ska säcka ihop o börjar gråta o känner att hunden får ett värdigare liv hos någon annan o är så less o behöva fråga om hjälp ..

Jag är less o va så här o sitta här.. Samma visa varje dag, ut o in.. Så jävla tråkigt så de står mig upp i halsen.. Mina kläder är för småa o använder samma, får gå i ett par fula uggs, håret står åt alla håll och vill vara blond som ja tänkt mig med denna nya frisyr.. Jag vill ut o motionera i alla fina väder som är o varit, jag vill ut o köra bil o shoppa, jag vill orka umgås med vänner o hälsa på, jag vill jobba o tjäna pengar o slippa ha flera tusen lappar mindre varje månad.. Jag vill flytta in i den nya lägenheten o fixa. Jag vill framförallt HA MIN BEBIS NUU NUUUU NYSSS !!!

Jag vill att sommaren ska komma så man får bada o sola och ta ett vin glas, jag vill träna o lyfta skrot,jag vill aktivera min hund, jag vill snosa på bebis o uppleva de fina familje livet , jag vill orka laga mat o stå istället för o sitta o bli arg för ja känner mig totalt invalid, jag vill orka lyfta mat kassarna, jag vill kunna ta på mig sockarna utan att brunsta som en sur kossa..

Jag vill bara vara NINA IGEN ... Fy fasen så de står mig upp i halsen o va hög gravid.. Blä ! Ont varje dag. Suckar hela tiden o man orkar med absolut INGENTING !!

Men ack sååååååååå vi längtar efter dig bebis. Haha varje dag så önskar ja att något händer, förvärkar kommer o går, sammandragningarna blir mer längre, tätare o jobbigare.. Varje dag önskar ja att något ska ske även om ja är orolig o förväntans full.. Men en sak som jag verkligen njuter av o är lycklig över är när bebis bökar på i magen.. De är så roligt o de verkar va en livlig krabat med glädje i magen som gillar bus :D och varje gång så får ja skratta .. Så den lär ju bli en glad bebis :D

Nåja nu har ja fått klaga o gnälla lite.. Tack o hej !

Ovido - Quiz & Flashcards