seeyaaa

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Nina Larsson - 9 mars 2014 17:48

Nu blir de då inte ut genom denna dörr nå mer idag.. Vilken match o ens ta sig ut o köra bilen efter dessa förbaskade skumpig vägar o magen blir som en hård fotboll.. Jäklar idag har ja haft mkt sammandragningar o ett ilande o stickande mellan benen...Fick svar av ngr tjejer att de kan vara livmodertappen som mjuknar upp o en tryckande bebis.. Men de är ju nu inte så konstigt ;) till nästa vecka önskar jag att vi är föräldrar.. Halleluja :D

Annars så har vi varit hos bästa svärmor o ätit middag.. Satt riktigt bra i magen som vanligt o gott som alltid ! :) är nu hemma på soffan o ska bara ta de lilla lugna.. Ögonen känns tunga.. Imorgon är de dags för Bm besök igen kl 13.. Snabbt dit o sen hem !

Som sagt igår fick vi ju eller bebis fick av jimmys mormor/morfar en hel kasse fullt med fina saker som:
En hemma stickad dress i nalle eller kossa mu format med matchande mössa .. så himla fin :) älskar den !!
Sockar
Byxa och kofta från utlandet som är mega fin !
Våtservetter
Handdukar
Fårpläd

Vi blev såå glada så tack ännu en gång snälla Gun <3 så himla roligt när man blir så där överraskad... Jag blir ju så glad för så lite så känner mig så oerhört tacksam över allt :) så bebis är riktigt bortskämd redan nu :)

Om man skulle kolla va som är på tv, mysa sig ner här i soffan.. Ögonen känns tunga ! Blir en tidig kväll o sova.. Hoppas jag :)

De var allt..

Av Nina Larsson - 9 mars 2014 10:59

Jaap 2 dagar kvar till bf.. 100% har då gått på tisdag ! Få se vad som sker dom närmsta dagarna.. Igår när jag o Jimmy så slog de ganska hårt in " shit snart är vi föräldrar " :D en härlig känsla o båda är så glada men självklart nervösa o spännande är allt ! :)

Igår fick vi en hel påse med sååååå mkt fin eller bebis fick rättare sagt av jimmys mormor, ska ta o lägga upp bilder sen på de.. Vi blev så glada o chockade att ord går inte o beskrivs, tusen tack finaste Gun <3 så himla roligt o se hur roligt o glada alla är för vår skull o alla väntar nog spänt o få träffa detta Lill pyr <3

Jag har inte hunnit göra så mkt, men är alldeles slut redan.. Tog ut Dante, men aj aj så ont de gjorde o denna jävla skit halka.. Men tog mig ut med han.. Sen in, åt frukost, duschat o faktiskt orkat fixat mig lite.. Men de tog på krafterna..

Ska se om Dante kan va med mina föräldrar en stund idag som igår.. Han var igår med mamma då pappa ännu är lite sjuk..så de blir lite avlastning just nu.. Sen så sakna pappa honom :D kanske orka fara till en vän o dricka kaffe.. Men ja blev så trött så får se.. :/ men samtidigt vill ja göra något.. De är lite frustrerande..

Det ömma i magen har börjat släppa sen de vände bebis, men däremot visar vågen 1 kg mindre.. O magen är inte lika stor eller långt nere.. Men de är tydligen normalt att man kan gå ner innan förlossningen ..

Så här bjuder ja på dagens Nina o mage ..

Ovido - Quiz & Flashcards