seeyaaa

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Nina Larsson - 20 mars 2014 11:15

Detta blir sista inlägget på ett tag framöver.. Jag har ingen motivation o skriva , orkar inte med alla kommentarer,dela med mig av något pga brist av energi o stå upp för mitt eget jag.. Sen detta väntande.. Imorgon 10 dagar över o jag blir inte mindre less .. Känner mig som rena gnäll kärringen..

De enda ja kan skrivs, nu har jag gått upp o ner för trappor, ätits ananas dyngan, dammsugit lägenheten 2 varv, skurat .. Inget hjälper ! Så nu skiter jag fullständigt i det med.. Orka med detta ! Så jag är totalt slutkörd nu .. Sen har de lovat snö storm oxå i helgen.. Men då jag inte förväntar mig o föda så kan jag förhoppningsvis va lugn.. Funderar starkt på o ta ambulans isåf !

De känns som bara ett rent helvete allt, som man straffas för något man aldrig gjort.. Sen har jag nu börjat samla på mig en massa vätska i kroppen så man blir ju inte lättare.. Men tame fan ingen bristning o inte har naveln åkt ut.. Är väl de man få va glad för ;)

Nåja tack alla för att ni läst, sen när bebis anlänt om den gör de så kanske jag tar o börjar skriva igen samt efter flytten mm.. Kommer vara mkt som händer under 1 månad.. Suck !

Ha de fint alla ! Bjuder på de sista bilderna framöver..

Ovido - Quiz & Flashcards