seeyaaa

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Nina Larsson - 19 mars 2014 07:45

Igår var de födelse kalas för min bästa sambo som blev 27 år gammal o snart är de min tur och blir då 25 år :) tiden springer iväg.. Herregud ! Han hade en mkt fin födelsedag efter jobbet.. Fikat blev hos hans mamma o världens bästa som fixade allt med tårta,bulla kakor mm då jag inte har gjort något.. Nästa år ska jag göra nå gott som smörgås tårta o baka mm :) men guldvärt.. Han fick mkt fina saker och av mig fick han för 2 veckor sen då vi var i Luleå på vändningen .. Då fick han "Apple tv" .. En liten Box ser de ut som men som man använder ipaden med :) har inte själv förstått mig på denna sak..

Igår var jag igång nästan hela dagen.. Alltså de värkte så jäkla mkt i min kropp så efter allt o när jag la mig så somnade ja direkt, inte ens hört Jimmy kliva upp o vara i köket.. Har sovit hårt och ingen bebis som vanligt.. 8:e dagen över o är spy less ! Men de förstod ni kanske..

Sitter på soffan o har ätit frukost, ser på nyhets morgon nu.. Pappa har varit här oxå o tagit ut Dante en sväng innan jobbet.. Världens absolut bästa pappa som finns i hela universum <3

Ids inte skriva nå mera.. Jag skriver inte heller så mkt mera för jag orkar inte med nå mera kommentarer hit o dit.. Jag är så trött på allt mina vänner så ni får hålla utkik istället och jag orkar inte ens vara ute bland folk förutom familjerna då jag inte orkar med tusen frågor av alla..

Ska försöka ta mig en skön dusch, o bara ta de lugnt här hemma .. Ha en fin dag !

Ovido - Quiz & Flashcards