seeyaaa

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Nina Larsson - 13 mars 2014 13:37

Alltså just nu i detta ögonblick är ja less... Less o se alla som får barn,åker in o ska föda o sitta här strandad som en annan säl.. Jag är svin glad för alla men nu börjar man va mega dunder less ! O inte så konstigt heller för man är med i såna här förbaskade "mamma grupper" o varje dag ser man en bild på en nyfödd.. O man bara längtar, längtar att ha ont o skrika ut ungen :D

Just nu sitter man som en strandad säl o har iaf varit igång o försökt få något o starta.. Men min foglossning gör de svårt o ens röra mig framåt.. Sa till sambon att jag kanske inte ens är gravid utan bara blivit smäll fet.. :D har iaf varit en kort promenad med Dante, till svärmor med bilen o sen till Maria och hälsat på.. Samt upp o ner 2 ggr i trappan.. Har ju lite känningar men de är inte mkt !

Känner mig ganska trött nu i mössan så ska vila mig, pappa skulle nog komma o ta hand om Dante då sambon åker o jobbar vilken minut som helst..

Så svar ja,, jag är lite bitter o små less o höra "ska den inte komma snart" ... De SER NI VÄL ATT DEN INTE HAR GJORT !! Tack o hej..

Sen en annan frustrerande sak är att jag vill pyssla, inreda,måla om våra köks möbler vita o börja inreda nya lägenheten.. !! Hade varit något.. Här är lite bilder på de ja tycker är fint..

Ovido - Quiz & Flashcards