seeyaaa

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Nina Larsson - 15 mars 2014 17:45

Idag klev man upp 9.00 och bara tagit de lilla lugna, Dante har sovit över hos mina föräldrar.. Igår kväll när ja stod i duschen så hörde ja att sambon for iväg, stod ett bra tag i duschen o värmde min onda kropp .. Och då de nu tar ett tag efter duschen med allt jag nu ska göra som tex smörja mig mm så öppna ja dörren o ser att min kära sambo har gjort de så fint med tända ljus överallt, köpt en massa gott .. Var så himla underbart o bara slappna av framför tvn med honom nära.. Behövdes inte säga så mkt, utan bara njuta av närheten han ger mig.. Men efter några timmar så somnade jag sittandes och vid 02 sa vi god natt.. Saknar o sova i sängen brevid han ! Men snart så..

Imorse som sagt, tagit de lugnt o bestämde mig då inget har hänt att sluta göra mig besviken o tro att bebis vill kika fram.. Så då kanske de blir något :) åt frukost,sminkade mig lite mm.. Sen så vakna sambon o han gjorde sig klar så for vi sen på födelse dags kalas för fina Olivia som blev 13 år idag :) bjöds på en massa goo fika.. Sen en rejält aktiv bebis som ja trodde skulle bryta sig ut.. ! Är idag i v 41 ( 40+4 ) .. Så är måttligt less, men den kommer väl så småningom :)

Efter de så åkte ja till mina föräldrar, bebis fick sig en massa ny o fint i klädes väg av mamma o pappa.. Dock i de lite större kläderna då vi har så mkt i st 50-56 :) super tack.. Och sen en timme tillbaka hemma i soffan o sambon är just nu hos en vän o ser hockey :)

Så blir inte så mkt annat idag.. Se tv o må gott.. Sen en sista sak ... Sluta va så bitter o tro hela jävla världen är emot dig o fortfarande efter så många år fortsätta tro på något som inte ens existerar.. ?! Vänder kappan efter vinden, som alltid.. Tycker synd om dig !

Nåja de var de.. Nu vila :)

Ovido - Quiz & Flashcards