seeyaaa

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Nina Larsson - 12 mars 2014 22:32

Snart är de dag nr 2 man går över med.. Ja vill NU så gärna att bebis kommer.. Jag vräker dig här o nu :) less o sitta här hemma o inte orka med något.. Vill snooooosa bebis o mysa med min familj :) jag längtar ju ihjäl mig o varje kväll är detsamma.. Jag går o väntar att något ska ske .. Haha :D samma med sambon.. Stackarn som får gå på nålar på sitt arbete att ja närsomhelst kan ringa :D

Ska försöks slumra ens stund innan sambon kommer hem.. Om ja orkar så tänkte ja göra varma mackor o se SoA avsnitt o mysa med den bästa i mitt liv <3 annars så har min kompis Pernilla varit här o jyrat på, papps har tagit hand om Dante o han kom hem kring åtta :) skönt o veta att någon tar hand om min bästa vän.. Ska bli skönt sen o få tid med vovve, ta promenader med han igen o sen se han gå bredvid barn vagnen viftandes på svansen :) är tur man har vänner som lärt han gå bredvid vagnen o att han är van vid barn :) dom mindre vill han bara nosa på o är så försiktig o dom större är de ju så roligt o leka med då de kastar hans leksaker :D älskade lilla vovve..

Sen legat o tänkt på mitt jobb, saknar alla arbetskollegor o dom äldre.. Jag verkligen älskar mitt jobb o de känns som en evighet sen ja fick använda min energi o glöd att hjälpa en annan människa i form av stöd,vård och omtanke.. Jag längtar tills den dagen ja får jobba igen,jag är verkligen den som älskar o gå till mitt jobb .. Så den dagen ja kommer tillbaka lär ja ju va överlycklig :D


Nåja, lägger upp en bild som ja tycker passar in på hur man haft de senaste månaden.. Svar jaaaa.. Man blir less men man vänjer sig :D god natt alla.. De var de ja hade ikväll o säga !

Av Nina Larsson - 12 mars 2014 13:50

Så känner ja mig mer piggare än ja gjort de senaste dagarna.. Visserligen sitter ja nu upp pallad med kuddar o benen i högläge på soffan igen.. Men ja känner mig mer pigg idag :) vaknade kl 06, men legat o dragit mig till just efter åtta snåret.. Hade rent ut sagt de jobbigt imorse då ja skulle ta ut min lilla vovve pga inga kläder o allt var i tvätt maskinen.. Som sagt ja har nu inte så mkt till val o kläder o ta på mig.. O de som sitter mest skönt var smutsigt .. Så fick börja dra fram lite sköna kläder från bb väskan ! :) och blev så arg o jobbigt var de o ta ut han.. Sambon sover ju den tiden, pappa jobbar o svärmor skulle iväg.. Så var bara bege sig ut.. Är ju inte så ofta numera.. Men den lilla sväng ja gick var riktigt jobbig..

Har duschat o orkat fixa mig lite, sen kom ja på världens sämsta o bästa ide.. Ta bilen o hämta Sibylla mat med sambon.. De sämsta med de, sammandragningar till helvete .. Så satt o flåsa samtidigt som ja körde, och de bästa ja slapp göra nå lunch o de satt bra i magen.. Vi tog med oss maten o åt hos svärmor.. Tog en kaffe o så en retsam sambo ! Nu har han åkt o jobba igen.. :( så tyst o tomt.. Men pappa skulle nog snart komma o så få se om Pernilla dyker upp ikväll :)

Blir inte så mkt mera o göra, men jag är nöjd iaf med de lilla ja gjort.. Fått mig frisk luft :) önskar bebisen nu vill kika ut i veckan.. Jag riktigt önskar det.. :) eller vi båda önskar det.. Man går på nålar och igår när Jimmy kom hem så vakna jag, gick på toa o såg två småa fläckar av blod.. Så de är ju ett tecken att de börjar vara dags ;) så spännande.. Ska bli kul o se hur de startar, är dock de ja mest är nervös över.. När,hur och var startar allt ? Kommer de bli slempropp,vattenavgång,värkar,blod ??!! Kommer de gå fort,sakta,hur kommer jag att ta värkarna, fixar ja det mm ? Haha nu är de såna frågor..

Nåja nu vila ett tag..

Ovido - Quiz & Flashcards