seeyaaa

Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

Efter regn kommer solsken

Av Nina Larsson - 8 mars 2014 09:30

Igår var de höstväder och idag riktigt vår väder .. Somnade av storm o regn och vakna av värme o solsken som spred sig i hela lägenheten .. Idag är en sån dag då man känner att man vill vara ute det friska vädret, hade de varit mera snö så hade man åkt skoter, eller bara vara... Känner mig glad o se detta fina väder.. Synd bara att nackdelen är att de är snor halt ute, och man orkar med inget då magen bär allt..

Är endast 3 dagar kvar till beräknad födelese.. Fan de börjar va jobbigt o veta att man är så nära ! Men den får kika ut när den behagar de.. Jag orkar inte stressa eller känna press och nu förstår ja vad alla menar med hur jobbigt de är i slutet o få frågan "är de inte dags snart, hur mår du, ska den inte komma snart " haha.. Näee ni ser ju de ! Den är i sitt trygga förvar..

Igår var rn mkt fin dag tillsammans med min absolut bästa vän o sambo.. Vi gjorde ett litet städ ryck här hemma och känslan efter var magisk.. Jag älskar o ha de rent o snyggt .. Känner mig ro fylld.. O därför jobbigt att ha fått acceptera att jag inte kan o framförallt vill ha den hjälpen.. Nu har vi ju de rent o fint annars.. Men så där ny städat.. :) sen så myste vi på, Jimmy handla mat o jag försökte göra middagen som han sen fick ta över då jag inte orkade längre stå eller sitta på den hårda stolen :( åt middagen, och så vilade vi en stund på soffan.. Såg lite serier o bara var, sen på kvällen åkte vi en sväng till svärmor..

Och efter de hem igen till soffan, tog mig en varm dusch, Jimmy spelade och sen började vi se serier igen och jag hade bokstavligt talat rn sjö vild bebis i magen igår.. Jag trodde den skulle bryta sig ut :D

De var de, ska försöka lägga på mig ett ansikte.. Alltså lite smink, mysa med bästa Dante o se va dagen erbjuder ! Säkert inte mkt.. Men alltid något :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 14 augusti 2014 09:32


Har lagt ner bloggen för länge sen pga elaka påhopp mm och sen inte orkar allmänt skriva om livet även om ja så skulle vilja dela med mig av tankar, dagen, Liam och hemmet ! Har 2 gamla dag boks inlägg på ipaden som ja tänkte dela med mig av.. Et...

Av Nina Larsson - 10 juni 2014 09:45

Filtrera.. Nu kommer de många svordomar, men de struntar jag blanka fan i men är så grymt less alla jävlar som ska tro de är något. Kan börja med en citat " andra mammor är de värsta som finns" .. Jajemensan stämmer helt ! Ska man seriöst in...

Av Nina Larsson - 9 juni 2014 13:32

Dagarna o veckorna passerar i rekord fart.. Liam är idag 10 veckor.. Jisses :D så himla roligt med honom.. Ibland när han sover el tittar på en så känner ja sån enorm glädje .. De går inte o förklara :) sen hans nya läten är ju bara för underbara .. ...

Av Nina Larsson - 1 juni 2014 20:41

Så härlig dag, för de första .. Liam verkar ha börjat få någon slags dygns rytm .. Som igår sov han 20.30-02 , 02-04 , 4-07.30 :) och idag ätit sina fem ggr.. Så de har sett ut så här i några dagar : vakna och äta 07.30 ,morgon rutiner , sova vagn ca...

Av Nina Larsson - 31 maj 2014 22:06

Idag fick jag en mindre sovmorgon så Jimmy har tagit hand om lilla gossen, så vaknade 09.30 .. Sen så ringde Pär o frågade om vi ville följa med till granån .. Var som ett brev på posten för dit ville jag.. Däremot visste jag ej hur jävla mkt folk de...

Ovido - Quiz & Flashcards