seeyaaa

Alla inlägg under juni 2013

Av Nina Larsson - 4 juni 2013 21:05

Fått denna låt " undressed" i skallen ;-) nåja dagen började iaf med att man vakna före koko.. Somna om till ca 9 tiden o vakna med en hemsk huvudvärk.. Tog mig en promenad till först mammas jobb o sen till svärmor.. Sen har man ju även vant sig vid att de är varmt ute.. Brr så de blåste ute ! Var ett ganska bra tag hos bästa svärmor, alltid lika roligt hos henne <3

Sen blev de att jag fick en idé att ja skulle hem o städa samt ville ha nya o fina gardiner.. Så hämtade upp mamma så for vi till Kalix o strosa på en stund ! Blev 3 vita hiss gardiner o lite annat smått :-)

Så har städat på här hemma o sovrummet blir de imorgon.. Har även hunnit en promenad kring byn med min lilla vovve, kallt o blåsigt.. Men ändå skönt samt tränat hemma mage mm ! :-)

Har kört periodiska fastan idag, ätit mat mellan 12-20 .. :-) går riktigt fint de, ätit sista målet idag en smoothie !

Nåja nu ska jag se film med sambon o sen sova.. Är ledig imorgon med, då skulle Annelie komma, sen städa sovrummet o ev hpda sväng med sambon <3

God natt

Av Nina Larsson - 3 juni 2013 22:04

Många som läst mina inlägg sista dagarna o.många som ger positiva svar och tack för dessa :-) jätte roligt att andra oxå ser skillnad när man ibland inte riktigt ser de själv.. Tur de finns kameran haha ..

Fick en fråga angående vad jag äter under dagen, ska visa skriva va jag har ätit idag.. Men först skriva att jag dricker även Celsius som är en jätte god dryck som ökar ämnesomsättning samt har alla vitaminer man behöver få i sig då jag nu ej äter frukt pga socker som finns i det.. O så äter jag Omega-3 varje morgon !

Idag har de sett ut så.här:
Frukost,2 stekt ägg och makrill.. Tog de som fanns. Sen en kopp kaffe på jobbet med grädde i .

Mellanmål : ca 1,5 dl keso , ost skiva o en skinka inlindad.
Celsius

Lunch: räksallad med mkt dressing o fet dressing.

Mellanmål: en kopp kaffe med grädde

Middag: marinerad hamburgare med beasås,ost,lök o gurka. Salladsblad som bröd .. Gjorde med två 90 grams. Blev riktigt propp mätt..

Blir ja sugen på ngt under kvällen så tar jag mig en korv skiva, eller ost med skinka o brer på typ Philadelphia ost på.. Mättar o stillar hungern .

Testar även ngt som heter periodisk fasta.. Bara googla på de ! :-) och så fick jag i dag veta att Coca cola zero är helt utan kolhydrater.. Sen kan man även om man blir sugen på lite sött ta en bit 70% mörk choklad..

Mkt fett,lite kolhydrater. Men nu kör ja ganska sten hårt med noll kolhydrater.. Men sen blir de att öka lite med de iaf :-)

Så har dagens mat sett ut.. Men är olika från dag till dag.. :-)

Annars har jag jobbat 7-16 hela dagen Dante har varit på hundvård o blivit.så sommar fin.. Ätit middag,vilat ca en timme o sen gått på en.powerwalk så svetten bara rann .. Men fan så härligt ! Är nu ledig till på torsdag kl 16 ..



Men nu ska jag sova.. Varit vaken sen 04.10 .. Jepp vakna då o kunde inte somna om ! :-S

Av Nina Larsson - 2 juni 2013 22:24

Måste bara få dela med mig,som sagt går på LCHF.metoden samt promenader o hemma träning o de fula är att de ger sjukt bra resultat..

Har idag efter hemma träningen testat nå jeans byxor som suttit tajt tidigare, eller rättare sagt som korv skinn.. Blev så jävla glad när ja testa att alla satt perfekt.. Tajt men ändå lösa kring höften o rumpan.. De är nämligen där jag mest fyller ut.. O de är där ja mest gått ner i cm..

Sen så har allt dragit ihop sig,känner mig lätt.. Som flera kilo vätska i kroppen är borta o magrutorna har även börjat halvt kika fram igen.. Är riktigt stolt över mig själv.. O på så kort tid sen den 16 maj !!

Tänkte slänga upp nya bilder.. Efter bildernas datum är fel.. De är från idag 2/6 :-) bara sen ca 3-4 dagar är de oxå skillnad..haha.. Jösses va glad jag är :-)

Mått den.22 maj :
Midja 71 cm
Höft 90 cm
Bröst 87 cm
Bröst under 74 cm
Lår 53 cm
Stuss100,5
Armar 28 cm

Mått den 2 juni
Midja 70 cm -1 cm
Höft 88 cm -2 cm
Bröst 84 cm - 3 cm
Bröst under 73,5 cm - 0,5 cm
Lår 52,5 - 0,5 cm
Stuss 97 - 3,5 cm
Armar 27,3 - 1,3 cm

Allt som allt : - 11,8 cm borta ! Jag vet däremot inte om de är.mkt Men jag antar de på så kort tid, ca 10 dagar ! Men de taskiga är att jag har mätt mig 1 gång tidigare o de var precis vid start o den mätningen är helt spårlöst borta :-( så de är detta jag får gå på.. Men jag är då väldigt nöjd :-) och glad för all denna mat man proppar i sig,de gör susen o tar bort allt som heter söt sug ;-)

Näe nu ska jag sova.. Jobb imorgon 7-16 .. Sen ledighet <3 lämna gärna ngn kommentar.. Roligt med feedback !

Av Nina Larsson - 2 juni 2013 20:03

Så där jaa.. Då har man haft träning här hemma så de sprutat svett , ngt bra gjort :) nu en dusch, en sväng till mina föräldrar innan de blir sängen ! Men jag hälsar redan god natt till er ;)

Av Nina Larsson - 2 juni 2013 18:47

Känns som en evighets helg på jobbet.. Men den har gått bra iaf, dock mkt att göra.. Men energin har varit på topp.. Fick lite släng av huvudvärk tidigare.. Men nu borta :) jobbar imorgon med,7-16 .. Lite surt att jag ej kollat hur ja jobbar då Dante ska på Maries hund vård o bli sommar fin kl 13 :( så de får bli min mega underbara pappa som åker med han .. Va skulle jag göra utan pappa o mamma :)

Känner mig lite halv svullen idag .. Försökte att ta med Dante på en promenad kring byn, blev bara halva så vägra han.. Flåsar o har sig o envis att ej dricka vatten som man har med sig .. Så de blev att ringa så pappa fick komma o hämta oss.. Så ska alldeles strax ta mig ett tränings pass här hemma, sen duscha o snöra mig i sängen .. Är ganska så trött !

Sen är man ledig tis,ons o då blir de kvalitets tid med min fina sambo då vi ej haft så mkt närvaro tsm.. O så innan han åker bort till helgen som kommer ! På fredag nästa vecka så ska jag efter jobbet bara hem o fixa mig.. Utgång ;)

Nåja de var de.. Bjuder på en svart o sliten säng bild :)

Ovido - Quiz & Flashcards