seeyaaa

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Nina Larsson - 13 juni 2013 21:26

Imorgon börjar min sista jobb helg o sen tar man 4 veckors semester.. Herre gud så ja längtar.. De är nå otroligt ! Fatta att JAG SKA FÅ DETTA?? Vad ska jag göra ? ;-) haha.. Näe men jag känner mig så förbaskat lycklig inombords.. Varje år som man slitit,haft flera olika jobb samtidigt för att man ska kunna överleva,varje sommar jobbat sen man startade i 13 års åldern.. Känner mig värd detta ! :-)

Annars så har ja varit ledig 2 dagar.. Igår var ja med Pernilla på stan tidigt på morgonen,jyrat på som vanligt.. Åkte hem,åkte tillbaka till Kalix med Dante pga att han tappa andningen mm.. Nos kvalster :-( men nu är allt bra.. Sen blev de Kalix sväng nr 3 med svärmor o se balen haha.. Alla var så fina, skulle vilja uppleva de igen .. 5 års sen man gick ut ! .. Åkte hem,tog en promenad kring byn,duscha o gjorde ansikts mask.. Sen var de god natt !

Idag så har jag klippt mig hos bästa sanna som är jätte duktig på att klippa.. Är super nöjd med håret ! Hon kommer ja alltid gå till hädanefter :-) efter de blev de lunch på stan med Maja o hennes lilla bebis Alice samt Pernilla hade lunch rast.. Svamla på där, efter de åkte ja o köpte sallad till min sambo så han hade nå o äta på jobbet..

Åkte hem,tagit de lugnt.. O varit på en promenad kring byn med min lilla Dante.. Nu ligger man i sängen o ska se ngn serie :-)

De var de.. God natt alla !

Ovido - Quiz & Flashcards