seeyaaa

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Nina Larsson - 9 juni 2013 17:28

Söndag dårå .. Vilket menas att idag är precis 1 vecka kvar till jag får min första semester sen jag började jobba som 13-14 åring .. Alltså ca 11 år sen ja var ledig en sommar.. 4 veckor :) Fi fan så ja längtar .. Kommer va underbart !

Nåja dagen började kl halv elva, en skön sov morgon.. Har städat i sovrummet, tvättat mm.. Varit på promenad med lille man,förbi svärmor på kaffe o föräldrarna.. Sen har jag i helgen fått mina hm kläder som beställdes.. Nöjd !:) dock tog de länge o få dom.. Varit på en promenad kring byn i strålande sol.. Ätit en enkel middag . Måste o handla imorgon efter jobbet.. Orkar inte åka in idag o handla . Man klarar sig tills imorgon :)

Ska strax ta mig en varm o härlig dusch, invänta min underbara pojkvän.. Fan, detta måste nog va första gången vi är ifrån varandra en hel helg sen vi blev tsm.. Skumt haha ;) blir iaf en tidig kväll o sova så man orkar med morgon dagens arbets pass 7-16,samma tisdag.. Ledig ons-tors ! Sen blir de helg jobb fre,lör, och söndag kl 21.15 tar jag SEMESTER !!!!!!!!! <3

De var de .. Summering av veckan: HELT J*VLA PERFEKT !!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards