seeyaaa

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Nina Larsson - 10 juni 2013 21:54

Vilken otroligt lång o seg dag.. Varit vaken sen 05.00 .. Men nu äntligen ligger man nerbäddad under täcket..

Har samåkt med Sandra idag så efter jobbet blev de att handla hem lite mat.. Sen kom man hem darrande pga hunger..ätit riktigt slarvigt idag ! :-( så de blev en riktigt enkel middag.. Ägg paj med fyllning,sallad o dressing ! Åt så ja hamna i mat koma..

Blev mega trött efter maten så la mig på sängen o vila. Känt mig matt o hängig idag.. Inte i bästa form,men på ngt underligt sätt så kände ja bara ren impuls att jag ska tvinga mig ut på en promenad kring byn med min hund..

Tog på mig vindjackan o byxorna,regnkappan på Dante o så begav vi oss.. Sen blev de en varm o härlig dusch o nu sängen .. Kommer somna fort efter detta inlägg.. Ögonen känns småa..

Jobbar imorgon med 7-16,sen ledig 2 dagar som kommer innehålla lunch med Pernilla o klippa till håret hos sanna på hennes salong :-)

Sen så bjuder ja på en ny före o efter bild.. Som sagt 1,5 kg till är borta o - 4,5cm till.. Vilket innebär 16,8 cm totalt från hela kroppen är borta på ca 1 månad ! :-) riktigt nöjd.. Känner mig starkare o mer "fit" i kroppen igen.. Hade tänkt köra hemma träning oxå ikväll.. Men de få va tills imorgon ! Sen en rolig bild på hunden o hans boll fan.. O mina körsbär.. Vet ej om ja får äta de dock.. Men kunde inte hålla mig :-D

God natt alla !

Ovido - Quiz & Flashcards